۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۹۴۲۳۰
برای نیمسال دوم تحصیلی سال جاری؛

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه امیرالمؤمنین صورت می‌گیرد
شیشه بر از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷ دانشگاه امیرالمؤمنین خبر داد.
رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷ خبر داد و گفت: پذیرش از ۲۹ دی ماه تا ۱۰ بهمن ماه در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، علوم تربیتی، فلسفه و کلام اسلامی و تاریخ اسلام ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه علاقه‌مندان برای نام نویسی باید مدارک لازم را به صورت حضوری در اختیار دانشگاه قرار دهند، عنوان داشت: پس از بررسی‌های لازم و براساس معدل، افراد قبول شده اعلام می‌شوند و پذیرش از میان خواهران و برادران صورت خواهد گرفت.

شیشه بر پیرامون پذیرش مقطع ارشد گفت: علاقه مندانی که از ثبت نام سنجش جا ماندند، از ۲۸ تا ۳۰ بهمن  ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش برای تحصیل در مقطع ارشد نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه امیرالمؤمنین در مقطع ارشد برای مهرماه سال آینده در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، کلام شیعه و زبان و ادبیات عرب پذیرش خواهد داشت.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به برگزاری آزمون ویژه طلاب و اعلام قبولی‌ها گفت: انتخاب واحد همه مقاطع تحصیلی برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷، از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه و آغاز کلاس‌ها از ۱۳ بهمن ماه است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات