۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۴۷۷۷
امام جمعه تنکابن:

آمریکا و اسرائیل در مرحله نهایی فروپاشی قرار دارند

آمریکا و اسرائیل در مرحله نهایی فروپاشی قرار دارند
امام جمعه تنکابن گفت: امروز آمریکا و اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشند و در مرحله نهایی فروپاشی قرار دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در کارگاه آموزشی روحانیان مستقر استان در مجتمع فرهنگی کوثر بابلسر با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به مهم‌ترین دستاورد‌ها این انقلاب دینی اشاره کرد و گفت: حاکمیت اسلام در دنیای سکولار آن زمان نخستین دستاورد انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به این که امروز اسلام بسیار سریعتر از سایر مکاتب در جهان گسترش یافته و فراگیر شده است، افزود: بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند امروز اسلام به برکت اندیشه‌های امام خمینی (ره) سریع‌تر از سایر مکاتب در آمریکا گسترش یافته و این مسأله موجی از نگرانی را در میان سیاست مداران آمریکایی به وجود آورده است.
 
حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که مردم با شناخت ویژگی‌های شخصی و حکومت داری امام خمینی (ره) شیفته اسلام شده اند، خاطرنشان کرد: شناخت امام خمینی (ره) سبب گرایش ملت‌های جهان به اسلام ناب شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی سبب گسترش اسلام در جهان و گرایش ملت‌ها به اسلام ناب شده است، تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام، اما اسلام از مرز‌های جغرافیایی عبور کرده و امروز در همه جهان فراگیر شده است.
 
حجت الاسلام پوراکبر در ادامه سخنان خود به گسترش گرایش زنان تحصیل کرده در کشور‌های غربی به اسلام اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در این کشور‌ها به دلیل جایگاه و ارزش بالایی که اسلام برای زنان در دین مبین اسلام قائل شده، بسیاری از این زنان به اسلام روی آورده و محجبه شده اند.
 
امام جمعه تنکابن در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در طول تاریخ انقلاب‌های بسیاری در کشور‌های مختلف رخ داده که متأسفانه در ادامه از سوی دشمن مصادره شده است، افزود: اما انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه همچنان در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های اولیه خود در حرکت است و همه تلاش‌های دشمن برای مصادره انقلاب بی نتیجه مانده است.
 
حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که مواضع انقلاب در چهل سال اخیر به هیچ عنوان تغییر نکرده و بر همان اصول اولیه خود استوار است، ادامه داد: انقلاب اسلامی هر روز به اهداف از پیش تعیین شده خود نزدیک‌تر می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به نزدیک بودن فروپاشی آمریکا اشاره کرد و با بیان این که شرایط امروز آمریکا از افول گذشته و به فروپاشی نزدیک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشند و در مرحله نهایی فروپاشی قرار دارند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات