۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۹۵۰۱۲
امام جمعه بابلسر:

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب است

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب است
امام جمعه بابلسر دهه فجر را فرصتی برای بازخوانی آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در جلسه شورای اداری این شهرستان، خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در نظام اسلامی دانست و گفت: همه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی موظف هستن برای تحقق مطالبات و رهنمود‌های رهبر انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، همه توان و امکانات را برای پاسخگویی به نیاز‌ها و خواسته‌های مردم به کار گیرند.

وی، خدمتگزاری به مردم را بالاترین افتخار برای مسؤولان نظام دانست و افزود: باید همه دغدغه مسؤولان نظام خدمت به مردم باشد و در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ امری مضایقه نکنند و پیگیر رفع مشکلات آن‌ها باشند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که نباید همه مشکلات کشور را ناشی از تحریم‌های دشمن دانست و تصریح کرد: متأسفانه بخش مهمی از این مشکلات نتیجه عدم تدبیر و برنامه ریزی مناسب از سوی مسؤولان بخش‌های مختلف کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به دیدار هفته گذشته برخی از نخبگان و اساتید دانشگاه‌های کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این دیدار، رهبر معظم انقلاب بر لزوم پیشرفت مباحث علمی و عدم توقف آن تاکید داشتند و خطاب به مسؤولان فرمودند که نباید رشد علمی کشور کاهش و یا متوقف شود بلکه باید با شتاب بیشتر به راه خود ادامه دهد تا به اوج برسد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت علمی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب تلاش دارند تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اقتدار ایران را مورد هجوم و خدشه قرار دهند و نباید به آن‌ها فرصت خدعه و نیرنگ داد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این ایام ارزشمند باید آرمان‌ها و شعار‌های انقلابی مورد بازخوانی قرار گیرد.

امام جمعه بابلسر با تشریح دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: دستاورد‌های نظام اسلامی بی‌نظیر و در همه حوزه‌ها اثرگذار بوده و پیشرفت‌های عظیمی که امروز رخ داده، همه از برکت‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به حیرت جهانیان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته افزود: در دهه فجر جا دارد دفتر خاطرات را در ذهن ورق بزنیم و به یاد آوریم در چه وضعی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات