۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۹۵۱۳۴
جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی خبر داد؛

راه اندازی اداره کل رصد فضای مجازی در معاونت اجتماعی ناجا

راه اندازی اداره کل رصد فضای مجازی در معاونت اجتماعی ناجا
جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از راه اندازی اداره کل رصد فضای مجازی، مرفوک رسانه ای و اداره نشر فضای مجازی در معاونت اجتماعی ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام عسگر نجفی، جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور ظهر امروز در دیدار سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازدیدی که از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی صورت گرفت؛ روند معاونت اجتماعی، روندی رو به رشد و در حال توسعه است.

وی بیان داشت: فضای مجازی به شدت در حال رشد است و این فضا در چند سال اخیر نیروی انتظامی را در مباحث مختلف به خود مشغول کرده که با ورود معاونت اجتماعی به حوزه رصد و نشر در فضای مجازی این ظرفیت در نیروی انتظامی نیز در حال توسعه است.

جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور گفت: فضای مجازی فضایی برون مرزی است که اگر مطلبی در آن انتشار یابد به سرعت در بین مردم منتشر و علاوه بر افزون شدن فراوانی آن، غیر قابل برگشت است که باید با حساسیت بیشتری در این فضا تولید محتوا انجام داد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به راه اندازی اداره کل رصد فضای مجازی، مرفوک رسانه ای و اداره نشر فضای مجازی در معاونت اجتماعی ناجا، افزود: سر زندگی و طراوت در اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی استان خراسان اجتماعی مشهود بود و استقلال ادارات فضای مجازی و افکار عمومی در استان ها نیز در حال طرح ریزی و پیگیری است.

وی گفت: میزان هجوم رسانه ای دشمن و سایت های معاند به نیروی انتظامی در سال 97 رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است که با برنامه ریزی هدفمند اقدامات خنثی سازی اهداف دشمن در حوزه رسانه عملیاتی شده است.

جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: تأکید فرمانده ناجا بر این است که در پایان سال 98 همه کلانتری های سطح کشور از نیروهای مشاوره برخوردار باشند و بتوانند خدمات مشاوره ای به مردم ارائه دهند.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی استان خراسان جنوبی در حد مقدورات ایفای وظیفه کرده است، افزود: مشاوران نیروی انتظامی افرادی مورد اعتماد مردم هستند که باید در زمینه اعتماد سازی بیشتر مردم برنامه ریزی کرد.

سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: در طی 2 سال اخیر اقدامات خوبی از سوی معاونت اجتماعی ناجا در حوزه رسانه و فضای مجازی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: حضور در فضای مجازی نباید مانع از حضور پلیس در سایر رسانه ها شود و مردم از تبلیغات و تولیدات فاخر پلیسی باید بهره کافی ببرند و ارائه آمورش های همگانی با رویکرد جامعه محوری و ارتقای سطح اقتدار پلیس باشد.

سردار شجاع با اشاره به اینکه تلاش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دیدگاه انتظامی استان قابل تقدیر است، بیان کرد: تعداد مراجعان و پرونده های مصالحه شده در مرکز مشاوره آرامش پلیس در خراسان جنوبی افزایش یافته و روند رو به رشدی دارد که این موضوع نشان از اعتماد مردم به پلیس است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات