۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۲۵۷
حجت الاسلام سپهر:

اصحاب رسانه اتاق فکر انقلاب اسلامی هستند

اصحاب رسانه اتاق فکر انقلاب اسلامی هستند
حجت الاسلام سپهر گفت: اصحاب رسانه اتاق فکر انقلاب اسلامی هستند و در برابر شبهات مطرح شده علیه نظام اسلامی پاسخگو باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه برگزاری جشن تکامل فکری و اندیشه‌ای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم، ۴۰ سالی که مردم در تعیین رهبری و اعضای شورای شهر و روستا خود دخیل هستند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان با بیان اینکه امروزه در حال تشکیل دولت و حکومت اسلامی نشأت گرفته از مکتب اهل بیت هستیم، افزود: در دهه پنجم انقلاب بنابر فرموده‌های رهبری پس از تشکیل دولت و حکومت اسلامی در پی تشکیل یک جامعه اسلامی برخوردار از تمدن پویای برگرفته شده از آموزه‌ها و مکتب اهل البیت هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه آموزه‌های اسلام و تشیع به برکت انقلاب اسلامی جهان گیر شدند، عنوان داشت: سر دادن فریاد لبیک یا حسین در آفریقا و آمریکا را امروزه شاهد هستیم، اربعین حسینی اکنون به عنوان بزرگترین رستاخیز بشری به برکت انقلاب اسلامی هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سپهر بیان داشت: انقلاب اسلامی امروزه به شجره‌ای طیبه تبدیل شده که جهان اسلام از برکت اندیشه هایش بهره می‌برد و آموزه هایش یکی پس از دیگری تأثیر می‌گذارند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد جامعه امروزی ما دوران جنگ تحمیلی و پیش از انقلاب اسلامی را درک نکردند، تصریح کرد: اصحاب رسانه و هنر با ظرافت، خدمات صورت گرفته انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر را به اطلاع عموم برسانند تا همگان از خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف مطلع شوند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان با بیان اینکه در دوران پهلوی وضعیت کشور از لحاظ خدماتی، بهداشتی، آموزشی نامساعد و پزشکان هندی و بنگلادشی به مداوای بیماران می‌پرداختند، اضافه کرد: پیشرفت‌های علمی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و تکنولوژی‌های به روز در ۴۰ سال اخیر بی سابقه است تا آنجا که بیماران بسیاری از کشور‌های خارجی برای درمان به ایران عزیز می‌آیند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تحریم‌ها و جنگ‌های وضع شده و همراهی ملت با انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی نیز به پاس همراهی مردم خدمات متقابلی عرضه کرد؛ از این رو اصحاب رسانه باید چنین خدماتی را به اطلاع عموم برسانند چرا که نقش شان از صاحبان تریبون‌های عمومی به علت دامنه گسترده مخاطبان مهم‌تر و تأثیرگذارتر است.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه منکر شرایط نامناسب اقتصادی نیستیم، ادامه داد: از استاندار محترم خواستیم تا به مدیران ابلاغ کند که نشست خبری پیرامون فعالیت نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه طی ۴۰ سال اخیر برپا کنند تا مردم بیش از بیش به خدمات انقلاب اسلامی آگاه شوند.

وی با بیان اینکه به قول امروزی‌ها به نیمه پر لیوان هم باید نگاهی انداخته شود، عنوان داشت: مشکلات اقتصادی و اختلاس‌های موجود متأسفانه وجود دارد، اما نباید به خاطر چنین مواردی کل خدمات نظام اسلامی زیر سؤال برود.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان تأکید کرد: اصحاب رسانه اتاق فکر انقلاب اسلامی هستند و در برابر شبهات مطرح شده علیه نظام اسلامی پاسخگو باشند و فضای مجازی را به گونه‌ای از اخبار و رویداد‌های انقلابی پر کنند تا دشمن فرصتی برای عرضه اندام نداشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در کارگروه تقریب ادیان و مذاهب نقش صبی‌ها و ارامنه در انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: هزینه‌های معین شده برای کارگروه‌ها از سوی وزرای عضو همان کارگروه‌ها معین می‌شود البته ۸۰ تا ۹۰ درصد بودجه اختصاص داده شده کارگروه‌ها صرف خدمات عمرانی می‌شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات