۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۹۵۳۲۹
مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف:

قیام انقلاب اسلامی برای حاکمیت قرآن و ایستادگی در مقابل استکبار بود

قیام انقلاب اسلامی برای حاکمیت قرآن و ایستادگی در مقابل استکبار بود
حجت الاسلام نوروزپور گفت: استمداد از وحدت و ايستادگي در شرايط تحريم نظامات استكباري و توكل به خدا و عمل خالصانه زمینه ساز دستاوردهای انقلاب بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام نوروزپور مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف شب گذشته در مسجد سيدالشهدا(ع) به ايراد سخنراني پرداخت و گفت: بختيار در بدو ورود امام راحل درصدد ممانعت از ورود معظم له بود اما امام راحل در ابتدا با تشكيل دولت موقت از اين امر جلوگيري كرد.

وي در ادامه افزود: در ٨ بهمن خيل عظيمي از مردم كه در تظاهرات عليه رژيم نظام شاهنشاهي شركت كردند در ميدان انقلاب مورد هجوم گاردي ها قرار گرفتند.

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به يكي از عوامل پيروزي انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: ما به اين رسيديم در انقلاب اسلامي اگر در جهت رضاي خدا و توكل به او در عين اخلاص حركت كنيم به گواه قرآن راه هدايت بر ما گشوده خواهد شد.

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف ابراز كرد: ترس از خدا و رعايت تقوا در امور موجب رسوخ هيبت در بدنه دشمنان است.

وي ضمن تشريح خاطرات امام خميني در اين زمينه گفت: ترس ساواكي ها هنگام بازداشت امام و لرزه موجود بر اندامشان كه در خاطرات امام به چشم مي خورد مؤيد اين ادعاست.

حجت الاسلام نوروزپور شخصيت امام را فراتر از برخي تحليل ها خاطرنشان كرد و افزود: علي رغم تمام تهديدات و حتي تطميعات براي امام راحل هيچ چيز جز رضايت الهي ملاك و مناط نبود.

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف ابراز داشت: شخصيت ممتاز و مرجعيت علمي و ديني امام راحل و ايستادگي و مقاومت معظم له بي نظير و به نوعي با الگوگيري از سيدالشهدا ثمربخش شد.

استاد حوزه افزود: ميان جبهه ي حق و باطل اگر زماني برسد كه كسي سكوت اختيار كند در واقع با سكوت ضمن تاييد جبهه دشمن به جبهه حق پشت كرده است.

وي تاكيد كرد: قيام انقلاب اسلامي در جهت حاكميت ديني، حاكميت قرآن و استقلال در برابر تمام ابرقدرت هاي جهان بود.

استاد حوزه علميه در پايان خاطرنشان كرد: تمام رويش ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف با استمداد از وحدت و ايستادگي در شرايط تحريم نظامات استكباري و توكل به خدا و عمل خالصانه بوده است./811/پ202/ب1

ارسال نظرات