۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۴۳۳
حجت الاسلام نوری زاده مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی فرصتی برای خدمت کردن به دین و مردم + فیلم

انقلاب اسلامی فرصتی برای خدمت کردن به دین و مردم + فیلم
مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان تهران انقلاب اسلامی را فرصتی برای لذت بردن از شیرینی دین و خدمت کردن به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوری زاده مدیر کل سابق اداره تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز سه شنبه 9 بهمن ماه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگ زرین تاریخ بشریت است که به ملت ایران عطا شد.

وی افزود: شکل گیری حکومت اسلامی آروزی همه اولیا و انبیای الهی بوده است و امروز کسانی که القا می کنند دین باید از سیاست جدا باشد اغلب کسانی هستند که به قیامت اعتقاد ندارند و بر مبنای تفکر دوره رنسانس جدایی دین از سیاست را تبلیغ می کنند.

حجت الاسلام نوری زاده بیان داشت: درکنار هم بودن مردم و ولایت لازمه تشکیل حکومت الهی است که متاسفانه جامعه اسلامی دید که بعد از رحلت رسول خدا این اتفاق نیفتاد و امام علی(ع) خانه نشین شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی که نتیجه رعایت این اصل بود سبب شد مردم در کنار امام قرار بگیرند و آرزوی اولیا و انبیا محقق شود.

مدیر کل سابق اداره تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای لذت بردن از شیرینی دین است، گفت: انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای خدمت کردن به دین و مردم است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات