۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۵۶۸۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

گفتمان انقلاب منافع استکباری آمریکا را با چالش جدی مواجه کرده است

گفتمان انقلاب منافع استکباری آمریکا را با چالش جدی مواجه کرده است
عضو شورای حوزه علمیه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی منافع استکباری نظام‌های سلطه گر را در جهان با چالش جدی مواجه کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک فجر به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: پیشرفت و تعالی امروز کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر است.

وی با بیان این که مردم همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف، توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کردند، افزود: حضور در صحنه مردم همواره مهم‌ترین عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در چهل سال اخیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی خود تا به امروز با مشکلات و بحران‌های بسیاری مواجه بوده است، بیان داشت: دشمن همواره حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب را مهم‌ترین عامل خنثی سازی برنامه‌های و نقشه‌های خود علیه نظام اسلامی می‌داند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازخوانی و مرور آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن این آرمان‌های اصیل که انقلاب اسلامی بر مبنای آن استوار است یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این ک انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به بلوغ کامل رسیده است، بیان داشت: پیشرفت‌هایی که امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف به آن رسیده نشان از بلوغ نظام اسلامی در همه حوزه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که دشمن چشم دیدن پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران را ندارد، افزود: به همین منظور تلاش دشمنان دیرینه ملت ایران بر جلوگیری از این پیشرفت‌ها در دهه چهارم انقلاب است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چهل ساله شدن انقلاب اسلامی را نشان دهنده شکست همه سیاست‌های نامشروع و زیاده خواهانه آمریکا و هم پیمانانش در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی در برابر نظام‌های استکباری و استبدادی از میراث گرانقدر و ارزشمند امام خمینی (ره) حراست و صیانت کردند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که با وجود دروغ پراکنی‌ها و تبلیغات منفی دشمن، انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر اهداف و آرمان‌های خود در حرکت است، بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی منافع استکباری نظام‌های سلطه گر را در جهان با چالش جدی مواجه کرده است./۹۵۰/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات