۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۹۵۸۰۷
مدير حوزه علميه كاشان:

پيشرفت هاي ايران با قبل از پيروزي انقلاب قابل مقايسه نيست

پيشرفت هاي ايران با قبل از پيروزي انقلاب قابل مقايسه نيست
مدير حوزه علميه كاشان پيشرفت هاي ايران را قابل مقايسه با قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ندانست و گفت: آمريكا اعتراف كرده ايران قدرت هفتم جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی جمعه شب در یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که در مجمع رزمندگان روح الله کاشان برگزار شد، گفت: خداوند انقلاب اسلامی ایران را به رهبری امام در حالی به ملت ایران هدیه داد که ایرانی‌ها در سخت ترین شرایط رژیم ستم شاهی قرار داشتند.

وی افزود: در بین همه انقلاب‌هایی که در جهان رخ داد انقلاب اسلامی ایران از این حیث که با دست خالی در مقابل رژیمی به پیروزی رسید که بعد از آمریکا دومین رژیمی بود که مجهز به مدرن‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته نظامی بود.

حجت الاسلام فرجی گفت: گارد شاهنشاهی با همه آموزش‌های پیشرفته‌ای نظامی و با همه توانمندی که داشت به سرعت در مقابل ملت ایران که با دست خالی، اما با مشت‌های گره کرده به مقابله با رژیم ستم شاهی آمده بودند تسلیم شدند و به مردم پیوستند و تجهیزات نظامی خود را در اختیار مردم انقلابی قرار دادند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در مقابله با رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران در مدت کوتاهی که تصور و پیش بینی آن نشده بود به پیروزی رسید و با فرار شاه از ایران در چنین روزی امام خمینی (ره) بعد از سال‌ها مبارزه با رژیم شاه با صلابت و با اقتدار وارد کشور شد.

حجت الاسلام فرجی گفت: نقش رهبری امام خمینی (ره) در هدایت انقلاب اسلامی و پیروزی آن در ۲۲ بهمن سال ۵۷ یک نقش بی بدیلی بود چرا که انقلاب یک انقلاب مردمی و الهی بود و با عنایت خدا و کمک مردم به پیروزی رسید و تا به امروز که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم همچنان با حمایت و پشتیبانی مردم و هدایت امام و رهبر معظم انقلاب به راه خود ادامه داده است.

وی دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال گذشته را چشمگیر خواند و افزود: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که نه تنها امروز به عنوان یک کشور قدرتمند در جهان مطرح هستیم بلکه در برخی از بخش‌ها گوی سبقت را از کشور‌های دیگر ربوده ایم.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: کشور ایران امروز به اندازه‌ای قدرتمند است که در مقابل بزرگترین قدرت جهان ایستاده و مقاومت کرده و در مبارزه با آمریکا و استکبار به عنوان الگویی برای کشور‌های دیگر جهان مطرح است.

حجت الاسلام فرجی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ندانست و افزود: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های هسته‌ای و نانو، پزشکی و نظامی و دیگر بخش‌ها با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا اعتراف کرده است جمهوری اسلامی ایران قدرت هفتم جهان است، اظهار داشت: هرچند که اعتراف آمریکا به اقتدار ایران برای ما حجت نیست، اما همین که دشمنان نظام به قدرت و اقتدار ایران اعتراف می‌کنند نشانه قدرت ایران در جهان است.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: فشار‌های اقتصادی دشمن به جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از ادامه اقتدار و نفوذ ایران در منطقه است که آن‌ها به شدت به وحشت انداخته است.

به گفته وی، امروز دشمن از اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو برای کشور‌ها و ملت‌های آزادی خواه جهان مطرح شده است نگران است و به دنبال مقابله با ایران است تا از نفوذ ایران جلوگیری کند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات