۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۸۲۷
امام جمعه بابل:

برخی‌ها نمی‌خواهند ملت ایران، متوجه گذشته پرافتخار انقلاب شود

برخی‌ها نمی‌خواهند ملت ایران، متوجه گذشته پرافتخار انقلاب شود
امام جمعه بابل با تأکید بر تبیین دستاورد‌ها و خدمات چهل ساله انقلاب، گفت: متأسفانه برخی‌ها نمی‌خواهند ملت ما گذشته پرافتخار انقلاب را متوجه شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسمی که به مناسبت آغاز دهه فجر در این شهرستان برگزار شد، گفت: ایام دهه فجر تجلی عنایت امام عصر به ملت ایران است.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با تکیه بر عنایات خاص خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) از هیچ قدرت داخلی و خارجی هراس نداشتند، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با عنایت و اراده الهی به پیروزی رسید و توانست ملت ما را به اوج برساند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که امروز شکرگزاری برای ورود انقلاب به چهل سالگی برای آحاد جامعه امری ضروری است، خاطرنشان کرد: انقلاب ملت ایران در حالی چهل ساله شد که دشمنان و معاندان این ملت در چهار دهه اخیر هر چه در توان داشتند علیه این ملت و نظام به کار گرفتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن هر لحظه برای براندازی و نابودی انقلاب ملت ایران توطئه و برنامه دارد، تصریح کرد: اما رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین حضور همراه با بصیرت و هوشیاری ملت ایران همه این توطئه‌ها را علیه نظام خنثی کرده است.
 
امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب تأکید کرد و گفت: عصبانیت دشمنان داخلی و خارجی از چهل ساله شدن انقلاب قابل وصف نیست، چون آن‌ها برای جلوگیری از رسیدن انقلاب به چهل سالگی بسیار تلاش کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که باید جشن انقلاب که نعمت بزرگ الهی است را باشکوه برپا کنیم، ادامه داد: خداوند در قرآن یادآوری ایام‌الله را وظیفه مؤمنان برشمرد، با هدایت خداوند امام مسیر ذلت‌بار ملت را تغییر و ملت ما با انقلاب اسلامی توانست ورق تاریخ را در منطقه عوض کند.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل در ادامه سخنان خود تبیین دستاورد‌ها و خدمات چهل ساله انقلاب برای عموم مردم را امری ضروری دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها نمی‌خواهند ملت ما گذشته پرافتخار انقلاب را متوجه شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که این ایام فرصتی برای معرفی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و اقتدار را به عمل آورد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات