۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۹۶۰۰۵
در سومین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

تجدید میثاق دبیرکل و اعضای مجمع جهانی اهل بیت با آرمان‌های امام راحل

تجدید میثاق دبیرکل و اعضای مجمع جهانی اهل بیت با آرمان‌های امام راحل
دبیر کل و اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سومین روز از دهه مبارک فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسملین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به همراه مدیران و کارکنان مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار کبیر با امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

براساس این گزارش در ابتدای ورود حجت الاسلام والمسملین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اعضای همراه ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب ادای احترام کردند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جمع خبرنگاران، گفت: حضور امروز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: امیدوار هستیم در مسیر انقلاب همیشه ثابت قدم بوده و از نورانیت امام راحل برخوردار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با بیان اینکه امام راحل با علم و بصیرت انقلاب را به پیروزی رساندند، ابراز کرد: امام آگاهانه این مسیر را انتخاب کردند بر همین اساس توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات