۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۴۱۶

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
رمز ماندگاری انقلاب، فعالیت 201 گروه جهادی در مناطق محروم قاینات و جشنواره سرودهای انقلابی درخوسف عناوین برخی از اخبار خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، امام جمعه زاوه در محفل انس با قرآن مسجد حجت بشرویه با بیان اینکه مهم ترین عامل موفقیت و پیروزی در انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری بوده و اکنون نیز رمز ماندگاری انقلاب ولایت مداری است، گفت: رمز پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران در راهبرد و قدرت هر چه بیشتر کشور و همراه بودن با ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: اکنون که این نظام به بلوغ و تکامل رسیده است عده ای منتظر سرنگونی آن هستند اما این یک خیال به طور کامل اشتباه است چرا که مردم ایران با هوشیاری و بصیرت کامل، پیرو ولایت و رهبری خود هستند و اجازه هیچ گونه فتنه و اختلاف افکنی را به دشمنان داخلی و خارجی نمی دهند.

201 گروه جهادی درمناطق محروم قاینات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاینات، در مراسم افتتاح طرح تولیدی صنایع تبدیلی زودبازده میوه خشک کنی گفت: 201 گروه جهادی برای رفع محرومیت ها طی 10 ماه گذشته به مناطق محروم و دورافتاده قاینات اعزام شدند.

سرهنگ هزاری افزود: در این مدت هزار و 830 جهادگر در تخصص های مختلف برای کمک به محرومان و مستضعفان در روستاهای محروم و دورافتاده اعزام شده اند.

وی از ایجاد و توسعه 12 کارگاه پرورش شترمرغ و بوقلمون، دام سبک، خیاطی و تولید چیپس در مجموع با پرداخت تسهیلاتی معادل یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

جشنواره سرودهای انقلابی در خوسف

جشنواره سرودهای انقلابی با حضور 15 گروه سرود از دانش آموزان بسیجی مدارس خوسف با همکاری آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی در دو گروه پسران و دختران برگزار شد.

در پایان این جشنواره در دوره ابتدایی، گروه های سرود دبستان شهید قهرمان، ابن حسام و 12 بهمن، اول تا سوم شد. در دوره متوسطه اول گروه ترکیبی مدارس دختران آفتاب اول، ارشاد دوم و شهید سید مصطفی خمینی(ره) سوم شد و در دوره متوسطه دوم دبیرستان های هدف و کوثر و هنرستان اندیشه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انقلاب اسلامی، سر آمریکا را به سنگ زد

سردار احمدی از پیش کسوتان سپاه و دوران دفاع مقدس در همایش یاوران انقلاب که در هیأت رزمندگان اسلام در فردوس برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، سر آمریکا را به سنگ زده است، اظهار کرد: با وجود هزینه هفت هزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه خاورمیانه و به ویژه در کشورهای همسایه ایران نه تنها هیچ دستاوردی نداشته بلکه سرش هم به سنگ خورده است./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات