۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۶۴۶۶
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

همبستگی مردم زیر سایه ولایت رمز بقا و ماندگاری انقلاب است

همبستگی مردم زیر سایه ولایت رمز بقا و ماندگاری انقلاب است
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر گفت: امروز مهم‌ترین شرط داوم و بقای انقلاب همبستگی مردم و تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه علمیه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ولایت مداری را یکی از شاخصه‌های آن بانو بزرگ اسلام برشمرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود مدافع محض ولایت بود.
 
وی با بیان این که حضرت زهرا (س) را به عینه می‌توان شهیده راه ولایت دانست و افزود: امروز شاخصه‌های ولایت مداری آن حضرت باید به عنوان الگویی مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسؤولان قرار گیرد.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه ولایت مداری برخی‌ها در کشور تنها در حرف و شعار باقی مانده است، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت و رهبری باید در عمل اثبات شود.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت دهه مبارک فجر، این روز‌ها را یادآور وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از نهضت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران پشت سر رهبری نهضت انقلاب، رژیم طاغوت را سرنگون و یک حکومت دینی بر پایه آراء مردم را در این کشور پایه گذاری کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وحدت و همبستگی ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، بیان داشت: امروز نیز مهم‌ترین شرط داوم و بقای انقلاب همبستگی مردم و تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمن در ادوار مختلف تاریخ انقلاب همواره تلاش کرد تا مانعی بزرگ پیش روی انقلاب اسلامی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: اما حضور و حمایت قاطعانه مردم از نظام و انقلاب توطئه‌های دشمن علیه انقلاب را خنثی کرده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همه بحران‌ها و مشکلات به وجود آمده از سوی دشمنان را با موفقیت پشت سر گذاشته است، بیان داشت: وحدت و همبستگی ملی همواره مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال پاسخ قاطعی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد، تصریح کرد: به طور حتم ۲۲ بهمن امسال حماسه حضور ملت بزرگ ایران در تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی خواهد بود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات