۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۶۶۶۱
حجت الاسلام گواهی:

اخبار ضد و نقیض سبب بی اعتمادی مردم به نظام می شود

اخبار ضد و نقیض سبب بی اعتمادی مردم به نظام می شود
حجت الاسلام گواهی گفت: بسیاری از مردم با مشاهده بعضی صحنه ها و بعضی اخبار ضد و نقیض نسبت به نظام بدبین می شوند و تحمل شان طاق می آید.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به اینکه «در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بعضا افرادی هستند که مسائل اقتصادی را دستاویز اهداف شوم خود در جهت مایوس کردن مردم از نظام در شرایط کنونی می کنند و می خواهند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با برخی چالش ها مواجه سازند، این افراد چه کسانی هستند؟» خاطر نشان کرد: این سوال بسیار سوال پرمغزی است اما اختصارا قابل توجه است که ما باید جریان معاند و برانداز را بشناسیم و از جریان خودی تفکیک کنیم و همچنین نباید همه را محکوم به مخالفت با انقلاب کرده و آنان را ضد انقلاب خطاب کنیم.

وی در ادامه افزود: بسیاری از مردم با مشاهده بعضی صحنه ها و بعضی اخبار ضد و نقیض بدبین می شوند و تحمل شان طاق می آید و برایشان سخت است، به عنوان نمونه وقتی با ادعای برخی مسؤولین مواجه می شوند که خزانه خالی است و دولت اعلام می کند که پول نداریم، و از طرفی اخبار اختلاس ها و پولشویی های مالی را می شنوند ناخودآگاه دچار تردید می شوند.

بعضی افراد ملحق به جریان برانداز هستند و باید در حذر باشند

تولیت امام زاده صالح با اشاره به آن هایی که با برخی تحرکات موجب توقف پیشرفت جامعه هستند تاکید کرد: آنان که احتکار می کنند، آنان که به اقتصاد با برخی اعمال آسیب می زنند و خودروسازی که صحیح عمل نمی کند و آنانی که می توانند کار کنند اما دریغ می کنند همه باید اصلاح شوند و الا هیچ فرقی با تحریم های خارجی نخواهند داشت و ملحق به جریان برانداز هستند.

حجت الاسلام گواهی ابراز کرد: بعضا افرادی در داخل هستند که کار نمی کنند، عده ای در پی غارت اموال بیت المال هستند، برخی با عناوین مختلف نافرمانی می کنند همه ی این گروه ها به نوعی کار دشمن را انجام می دهند و مردم آن ها را می شناسند.

وی با اشاره به سطح بصیرتی مردم و جامعه اظهار کرد: قوه تشخیص و سطح بصیرتی مردم بسیار بالاست، مردم انقلاب را دوست دارند، رهبری انقلاب را دوست دارند اما از چهره هایی که  در لباس خدمت خود را وارد عرصه کردند اما جز خیانت پیامدی نداشتند منزجر و گریزان اند.

انقلاب موجود زنده است و طبیعی است که دوست و دشمن دارد

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اینکه انقلاب موجودی زنده است خاطرنشان کرد: انقلاب موجودی زنده است و طبیعی است که هم دوستانی دارد و هم دشمنانی دارد و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با منافع غربی ها مخصوصا در منطقه مخالفت کرده است و موجب محدود کردن آن ها شده است، دشمنان انقلاب همیشه در پی انحطاط آن هستند.

وی در ادامه افزود: جریان معان همیشه به دنبال تحرکاتی در جهت تضعیف نظام اسلامی بوده است و از روش های مختلفی از جمله تحریم استفاده کرده است تا پیشرفت چهار دهه انقلاب را طوری بازگو کند که قشر جوان به این انقلاب بدبین شوند.

دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف چشمگیر بوده است

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پاسخ به اینکه «با توجه به آمار پیشرفت های چهاردهه انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل انقلاب چرا هنوز مردم مزایای انقلاب در عرصه های مختلف را نمی بینند؟» ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در پی القاء این مطلب هستند که در این چهار دهه، انقلاب ناکارآمد بوده است اما وقتی به دستاوردهای انقلاب رجوع می کنیم از علم و فناوری تا هسته ای و اتمی و نظامی، همگی موید پیشرفت و خودکفایی در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام گواهی در پایان با اشاره به اینکه مردم صاحب و سهامداران اصلی نظام اند تشریح کرد: مردم صاحب و سهامدار اصلی این انقلاب اند و نمی توانند برخی صحنه ها را ببینند، مسؤولان باید توجه کنند در جهت اصلاح حرکت کنند و از نکات حائز اهمیت آن است که دستگاه نظارتی ما ضعیف است و باید با متخلفین با قدرت برخورد کند./811/ت302/ب1

ارسال نظرات