۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۹۶۷۱۳
امام جمعه خرم آباد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسداری از نعمت های انقلاب و پاسخی به تحریم ها است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسداری از نعمت های انقلاب و پاسخی به تحریم ها است
امام جمعه خرم آباد به پیام های حضور در راهپیمایی اشاره و عنوان کرد: این حضور پاسخ به تحریم ها و پاسداشت نعمت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور در راهپیمایی پیام های زیادی به همراه دارد و یکی از آنها ایستادگی در برابر تحریم ها و تحمل فشارهای اقتصادی است.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی بر این که ایران را به خاطر گفتن شعار مرگ بر آمریکا تحمل نمی کند، افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به گستاخی آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: همانگونه که شعار مرگ بر شاه رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله را سرنگون کرد، شعار مرگ بر آمریکا نیز استکبار جهانی را ساقط می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا در بیانیه ای ملت ایران را متهم به نقض حقوق بشر کرده است، اظهار داشت: باید به اتحادیه اروپا یادآور شد که با مشاهده گوشه ای از موشک  های بالستیک ایران باید درس گرفت.

ایران اسلامی در انجام فعالیت های موشکی با کسی مذاکره نمی کند

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: اتحادیه اروپا بداند ما نسبت به پیشرفت های علمی، نظامی و فعالیت های موشکی از کسی اجازه نمی گیریم و با هیچ کسی نیز مذاکره نخواهیم کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات