۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۷۲۹
فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه:

نیروهای هوایی تا پای جان در رکاب رهبر خواهند ماند

نیروهای هوایی تا پای جان در رکاب رهبر خواهند ماند
امیر زال بیگی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی بر عهد خود ماندند و در هرجا که به حضور آنها نیاز بود مقتدارانه ایفای نقش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، امیر سرتیب دوم خلبان ستاد محمد زال ‌بیگی فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح استان به مناسبت 19 بهمن با آیت الله محمدی نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان با اشاره به انجام عملیات علیه نیروی هوایی دشمن خاطر نشان کرد:‌ عملیات در عمق نیروی دشمن در زمان دفاع مقدس از سوی نیروی هوایی به خوبی انجام می شد.

وی افزود: قبل از انقلاب در حدود 60 هزار مستشار در نیروهای نظامی حضور داشتند که بیشتر آنها در نیروی هوایی مشغول بودند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز به لطف انقلاب اسلامی تمامی آموزش های خلبانی در داخل کشور به خلبانان داده می شود که پایگاه نوژه یکی از مهم ترین این مراکز آموزشی است.

وی به تشریح نقش نیروی هوایی در دهه فجر سال 57 پرداخت و گفت:‌ در روز 12 بهمن‌ سال 57 که امام خمینی (ره) وارد کشور شد نیروی هوایی این افتخار را داشت که امنیت و نگهداری هواپیمای حامل ایشان را عهده دار بود.

امیر زال بیگی ادامه داد: تاریخ 19 بهمن ماه سال 57 نیز کارکنان نیروی هوایی بیعت تاریخی در مدرسه رفاه با حضرت امام داشتند که سبب از بین رفتن انسجام دشمن شد.

وی این دیدار را زمینه ساز پیوستن بقیه نیروهای نظامی به انقلاب دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نیروی هوایی بر این عهد خود ماندند و در هر جا که به حضور آنها نیاز بود مقتدارانه ایفای نقش کردند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه در پایان یادآور شد: امروز نه تنها رکورد پرواز هوایی مسلح متعلق به ایران است بلکه‌ رکود سوخت‌گیری و بسیاری از دستاوردهای دیگر به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات