۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۹۷۵۴۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد:

برنامه های دشمن بر خسته و ناامید کردن مردم از انقلاب متمرکز شده است

برنامه های دشمن بر خسته و ناامید کردن مردم از انقلاب متمرکز شده است
رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: همت دشمن این است که مردم را خسته و از انقلاب جدا کند اما ملت ایران بصیرت و وفاداری خود نسبت به انقلاب را اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تبریک 40 سالگی انقلاب اسلامی، به روایاتی از اهل بیت(ع) درباره جایگاه قم اشاره کرد و گفت: قم جایگاه ویژه ای در اسلام و انقلاب دارد.

وی افزود: قم قداست دارد و راویان بسیار بزرگی در این شهر مقدس حضور داشتند، امام صادق(ع) فرمودند که قم عش آل محمد(ص) و حرم اهل بیت(ع) است، بنا به فرموده روایات اگر کسی می خواهد در آخرالزمان در امان باشد باید به قم برود.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که مردم قم باید از جایگاه و عظمت شهر خود صیانت کنند، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که قم آسیب ببیند چرا که آسیب دیدن قم به معنای آسیب دیدن انقلاب، اسلام و جهان تشیع است.

وی ادامه داد: قم مرکز شیعه و مدینه فاضله است، ما نسبت به شهر قم وظایفی داریم که باید آن ها را انجام دهیم، رهبر معظم انقلاب نسبت به قم حساسیت ویژه ای دارند چرا که قم جایگاه ویژه ای در جهان تشیع و اسلام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که  قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده است، ابراز داشت: مردم قم وظیفه دارند از قم پاسداری کنند، انقلاب اسلامی توانسته مردم عراق،سوریه، لبنان و کشورهای دیگر را از شر دشمنان خلاص کند.

وی عنوان کرد: مقاومت 40 ساله ملت ایران و وفاداری آن ها نسبت به انقلاب الگوی کشورهای آزادی خواه جهان است، مردم ایران با عبرت گرفتن از تاریخ اسلام پای انقلاب هستند و اجازه نمی دهند که ولی زمان تنها بماند و نااهلان بر امت اسلامی حاکم شوند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان کرد: ملت ایران با اقتدا به اهل بیت(ع) طاهرین گردنه های سختی را پشت سر گذاشته است، مقاومت 40 ساله مردم با وجود فشارها و سختی ها بی نظیر است، دشمن با حرکات تروریستی مانند جنایت اخیر عصبانیت خود را نشان می دهد و نمی خواهد شادی ملت ایران را مشاهده کند.

وی اضافه کرد: تمام هم و غم دشمن آسیب زدن به انقلاب از طریق نفوذ است و می خواهند آنتی تز انقلاب را از قم که خاستگاه انقلاب است پیگیری کنند، دشمن با هدایت نفوذی ها به مردم آسیب می زند، تمام همت دشمن این است که مردم را خسته و از انقلاب جدا کند اما ملت ایران بصیرت و وفاداری خود نسبت به انقلاب را اثبات کرده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که مردم مشکلات را تحمل می کنند اما اجازه آسیب رسیدن به انقلاب را نمی دهند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار مردم قم تأکیدات خاصی نسبت به شهر مقدس قم داشتند و فرمودند قم مرکز انقلاب است و جلوی نفوذ دشمن باید گرفته شود.

وی افزود: دشمن می خواهد مردم قم را نسبت به ارزش ها بی تفاوت کنند و ما نسبت به صیانت از انقلاب وظیفه داریم، پس از فرمایشات رهبر انقلاب آیت الله سعیدی قرارگاه فرهنگی در شهر مقدس قم راه اندازی کرده است و فعالیت خواهد کرد و همه اقشار به ویژه حوزه های علمیه باید این قرارگاه را یاری کنند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که دشمن به دنبال ترویج ضد ارزش ها در قم است، گفت: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم آسیب خواهیم دید، مردم قم باید در تمامی حرکات دینی و انقلابی پیشتاز باشند.

محمد قمین
ارسال نظرات