۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۹۷۹۵۱
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

راه اندازی شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان

راه اندازی شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان
معاون تهذیب حوه علمیه لرستان از راه اندازی شورای تهذیب در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این شورا با هدف ارتقای برنامه های تهذیبی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای تقویت و اجرای برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه شورای تهذیب راه اندازی شد.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در لرستان افزود: اجرای برنامه های قرآنی، ادعیه، احکام و مشاوره از جمله سرفصل های اجرای طرح شورای تهذیبی در مدارس علمیه است.

حجت الاسلام پیرمحمدی بیان کرد: از اهداف و اولویت های مهم شورای تهذیب در مدارس علمیه ترویج و تقویت برنامه های قرآنی و اخلاقی در جمع طلاب است.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی اظهار داشت: شورای تهذیب در این زمینه فعالیت خواهد داشت و با ارائه و بررسی راهکارهای مقابله با آسیب ها اقدامات لازم را انجام می دهد.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در ادامه رفع نیازهای تربیتی، برنامه ریزی در زمینه اجرای مؤثر و هماهنگ برنامه های تهذیبی و رصد مستمر وضعیت تهذیب در مدارس را از جمله وظایف شورای تهذیب در مدارس علمیه بیان کرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و فعالیت شورای تهذیب در مدارس علمیه شاهد ارتقای برنامه های تهذیبی و اخلاقی در مدارس باشیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات