۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۹۸۰۵۵
عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی:

منشور روحانیت سرشار از روحیه امید و نشاط در فضای آرمان‌های انقلاب است +فیلم

منشور روحانیت سرشار از روحیه امید و نشاط در فضای آرمان‌های انقلاب است +فیلم
یادگاری گفت: منشور روحانیت سرشار از روحیه امید و نشاط در فضای آرمان‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند بسیاری از موضوعات را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانیال یادگاری عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در نشست خبری نهضت بازخوانی منشور روحانیت که به همت جنبش قیام لله امروز در حسینیه هنر برگزار شد، گفت: یقیناً انقلاب اسلامی با تبلور مردمی سعی کرده تا مباحث خود را در تمامی موضوعات و پدیده ها با ارزش ها و مبانی اسلامی پیگیری کند.

وی افزود: وقتی ما نتوانیم در حوزه اقتصادی به توان داخلی اتکا کنیم و بسیاری از توان‌ها را در فضای خارج از کشور مانند اروپا و آمریکا ببینیم مطمئناً نتوانستیم در فضای شعار "نه شرقی نه غربی حرکت" کنیم.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی ابراز کرد: برخی از مسؤولان امروزه تعبیر نه شرقی و نه غربی را اصلاً گویا قبول ندارند و در حرف‌های خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم راه حل مشکلات را در اروپا و غرب می‌بینند.

وی در ادامه بیان داشت: مقام معظم رهبری بسیار تاکید دارند که سبک زندگی ایرانی اسلامی باید در زندگی مردم شکل بگیرد؛ متاسفانه امروز شاید ساعت‌ها درباره ولایت فقیه بحث می‌شود اما درباره عدالت که بستر ولایت فقیه را فراهم می‌کند صحبتی نمی‌شود.

یادگاری اظهار کرد: منشور روحانیت سرشار از روحیه امید و نشاط در فضای آرمان‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند بسیاری از موضوعات را حل کند و نقایصی را برطرف کند؛ متاسفانه در برخی موارد که بین حوزه و دانشگاه وجود دارد برخی به دنبال این هستند که این وحدت را بر هم بزنند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی بیان داشت: اگر منشور روحانیت را می‌خوانیم و فقط سلسله جلسات بازخوانی برگزار می‌کنیم مطمئن باشیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد؛ به وسیله طلاب و جریانات انقلابی بسیاری از کارها پیش می‌رود و حل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در بسیاری از زمینه ها امروز طرح بحث دارند و در دورانی که صدا و سیما درباره بسیاری از موضوعات و مفاسد اقتصادی صحبتی نمی‌کند جریان دانشجویی به وسیله حوزه های علمیه موضوعاتی مانند خصوصی سازی را طرح بحث می‌کند./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 3
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات