۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۸۱۵۷
دبیر شبکه جوانان رضوی: 

طرح زیر سایه خورشید بیش از ۷ میلیون مخاطب دارد

طرح زیر سایه خورشید بیش از ۷ میلیون مخاطب دارد
شعیبی با بیان اینکه طرح زیر سایه خورشید یکی از بزرگترین برنامه های این شبکه است، گفت: در دهه کرامت مهمترین محور طرح، زیارت حرم از راه دور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، میلاد شعیبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز با اشاره به گسترش فعالیت های این شبکه در کشور اظهار داشت: در حال حاضر این تشکل در یازدهمین سال فعالیت خود در نزدیک به هزار منطقه شهری و بیش از هزار و 500 منطقه روستایی کشور فعالیت دارد. 
 
وی با بیان این که موسسه جوانان آستان قدس بعد از تولیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اقدام های موثری انجام داده است، افزود: امسال در دو هزار و 100 منطقه از کشور بیش از 11 هزار عملیات فرهنگی به وسیله ظرفیت های مردمی انجام شده است. 
 
دبیر شبکه جوانان رضوی با اشاره به تشکیل گروه های اندیشه ورز به منظور پیگیری مسائل روز تصریح کرد: ورود موسسه جوانان آستان قدس به مسائل تربیتی در حوزه جوانان و نوجوانان یک امر طبیعی است بنابراین برای نخستین بار در کشور در زمینه حوزه تربیتی و معرفتی اقدام های مختلفی انجام شده است. 
 
 وی تاکید کرد: ارتباط با مردم، ساماندهی و سازماندهی حوزه جوانان و برنامه ریزی های مختلف عملیات محور در کشور از جمله اهداف این شبکه است. 
 
دبیر شبکه جوانان رضوی با بیان این که بیش از یک دوره تکمیل معارف کاربردی برای حوزه جوانان و نوجوانان  طراحی شده است، اضافه کرد: در این حوزه 7 جلد کتاب طراحی و رونمایی شده است. 
 
شعیبی با بیان این که سال آینده دوره های آموزشی بسیاری در حوزه معارف کاربردی و تربیتی جوانان در استان ها برگزار خواهد شد، تاکید کرد: اقدام های ویژه ای در حوزه دانشجویی طراحی و انجام شده است. 
 
وی یکی از ظرفیت های حل معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور را یهره مندی از وجود امام رضا(ع) دانست و گفت: شبکه جوان رضوی به عنوان بزرگترین و پویاترین شبکه در حال فعالیت است که یکی از خصوصیات این شبکه ها مردمی بودن و فعالیت اقشار مختلف جامعه در این شبکه است. 
 
دبیر شبکه جوانان رضوی با بیان این که در کشور در حوزه جوانان و نوجوانان یک سبد مخاطبی 130 هزار نفری را تشکیل داده ایم، عنوان کرد: همزمان با برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی، میزبان نزدیک به 18 هزار دانشجو در شهر مشهد بوده ایم که در این زمینه بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان و اندیشمندان این دوره های تربیتی را تایید کردند. 
 
وی افزود: در زمینه برگزاری دوره های تربیتی با عنوان اردوی 7 روز در بهشت میزبان دو هزار دانش آموز بودیم که این دوره ها از جمله دوره های تربیتی و اعتقادی است./935/پ203/ب1
مرتضی شفیعی
ارسال نظرات