۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۸۶۴۵
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

نیروهای جهادی عاشق خدمت به مردم در مسیر انقلاب هستند

نیروهای جهادی عاشق خدمت به مردم در مسیر انقلاب هستند
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: نیروهای جهادی فکر خدمت را در سردارند و عاشق خدمت به مردم در مسیر انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در نشست با نخبگان انقلابی و جهادی جیرفت اظهار داشت: نیروهای جهادی فکر خدمت را در سردارند و عاشق خدمت به مردم در مسیر انقلاب هستند و این خدمت را برای خود ذخیره می‌دانند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب ویژه بود و این انقلاب بر اساس آرمان‌هایی شکل گرفت که در سایر انقلاب‌ها این روش‌ها معمول نبود، بیان کرد: این انقلاب با شعارهایی به صحنه آمد که این شعارها در هیچ جای تاریخ ثبت نشده است.

وی گفت: این انقلاب با شعار دین و ارزش‌های دینی آمد و غربی‌ها از این که دین به میدان آمده شگفت‌زده شدند چون همه پیش‌بینی‌های آنها غلط از کار در آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی افزود: غرب و شرق اصلا برای دین احترامی قائل نبودند تا یک فریادی از مدرسه فیضیه قم توسط امام راحل که مرجع تقلید بود به صدا درآمد و ابهت شرق و غرب را شکست و یک زلزله در آن زمان به وجود آمد.

وی تصریح کرد: آن حرکت امام همچنان ادامه دارد و نظام امام خمینی (ره) در قالب ولایت فقیه شکل گرفت و نهاد و ارگان‌ها در قانون اساسی کشور گنجانده شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حدود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور گفت: تمام دنیا قصد دارند این انقلاب را نابود کنند، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند ولی این انقلاب با تمام‌ سختی‌ها و فدا شدن بهترین عزیزان ماندگار است.

بعضی از مدیران اقتصاد مقاومتی را باور ندارند

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی تصریح کرد: اکنون به بهانه‌های مختلف ما را تحریم کردند و ما در جنگ اقتصادی بسیار سخت هستیم و طرح مسائلی از جمله مسئله گوشت و ... همه نشانه‌های جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه امروز علت موضوع گوشت بی‌عرضگی مدیران است، تصریح کرد: بعضی از مدیران اقتصاد مقاومتی را باور ندارند و معتقدند باید به غرب چشم امید داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه امروز فکر انقلابی مرزها را تسخیر کرده است، اظهار کرد: سپاه پاسدان امروز مظهر قدرت اسلام و نظام است.

وی از آماده شدن طرح بسیج سازندگی و تقدیم آن در آینده‌ای نزدیک به مقام معظم رهبری خبر داد و بیان داشت: فقر تاریکی و مصیبت است و باید جهاد سازندگی و گروه‌های جهادی مسئله فقر را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی خاطرنشان کرد: بال سازندگی یکی از عوامل حرکت کشور می‌شود.

فعالیت 16 هزار گروه جهادی در حوزه کشاورزی

سیدمحمدرضا طباطبایی‌نسب رئیس گروه‌های جهادی در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 16 هزار گروه جهادی در حوزه‌های مختلف کشاورزی در کشور فعال است، اظهار داشت: هدف ما اول شناخت گروه‌های جهادی است و به دنبال هم‌افزایی و همدلی و تعامل بین گروه‌های جهادی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در کارهای جهادی باید از خودگذشتی وجود داشته باشد، عنوان کرد: فرد انقلابی باید جهادی عمل کند و بدانید مقام معظم رهبری به منطقه جنوب استان کرمان عنایت ویژه‌ای دارند.

رئیس گروه‌های جهادی در وزارت جهاد کشاورزی افزود: باید جبهه قوی انقلابی و جهادی در جنوب استان با محوریت جیرفت تشکیل شود و جوانان آتش به اختیار در کارهای جهادی عمل کرده وارد شوند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات