۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۹۱۳۱

مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه طلبه می پذیرد

مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه طلبه می پذیرد
مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه برای سال تحصیلی 99-98 از میان برادران طلبه پایه ششم جهت تحصیل در مقطع سطح دو طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه برای سال تحصیلی 99-98 از میان برادران طلبه پایه ششم جهت تحصیل در مقطع سطح دو طلبه می پذیرد.

از شرایط نام نویسی در مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه می توان به قبولی در آزمون ورودی، اتمام پایه ششم با معدل 18 در درس های فقه و اصول، قبولی در مصاحبه علمی، تعهد به حضور تمام وقت در برنامه های مؤسسه و عدم اشتغال به تحصیل در سایر مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی اشاره کرد.

بهره مندی از مزایای طرح هدایت علمی و تربیتی، آشنایی با مبانی انقلاب و اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، آشنایی با علوم انسانی اسلامی، اتمام سطح در سه سال، اردوی ارتقایی مشهد مقدس به مدت چهل روز در تابستان، اردوها و برنامه های ورزشی و تفریحی، برخورداری از کمک هزینه تحصیلی متناسب با فعالیت های علمی از جمله مزایای تحصیل در مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه است.

طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی تا 15 اسفندماه از ساعت 11 تا 13 به صورت حضوری به مؤسسه فقهی تفسیری مدینه الولایه واقع در بلوار بهار، کوچه 6، فرعی دوم سمت راست، انتهای کوچه پلاک 35 مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات