۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۹۹۳۳۲
امام جمعه موقت تهران:

کل جهان باید از برکات و فیوضات امام رضا بهره‌مند شوند

کل جهان باید از برکات و فیوضات امام رضا بهره‌مند شوند
آیت الله صدیقی با بیان اینکه امام هشتم پناه همگان است، گفت: باید کل ایران و جهان از برکات و فیوضات آن امام بزرگوار بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، پیش از ظهر امروز در نخستین همایش واقفین و خیرین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در مسجد ولایت اهواز با بیان اینکه زیارت امام هشتم امتیازات خاص خود را دارد، عنوان داشت: امام رضا (ع) را منحصر به خراسان نکنیم بلکه باید کل ایران و جهان از برکات و فیوضات آن امام بزرگوار بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در روز قیامت امام رضایی‌ها منبر خاص خود را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: خدمت به علی بن موسی الرضا (ع) و گستراندن سفره آن حضرت در کل جهان افتخاری بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه دست همگان به مشهدالرضا نمی‌رسد، بیان داشت: امام رئوف پناه همگان است، اگر به نام آن بزرگوار حساب بانکی یا ملکی باشد مردم تشویق به کمک خواهند کرد و املاک و مالی را وقف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر دلی مال و املاکش را در راه امام هشتم وقف نمی‌کند، تصریح کرد: وقف کنندگان و خیران و خادمان دعوت شده‌های آن امام همام هستند و باید مدال خادمی را داشته و به آن افتخار کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه سایه امام رضا (ع) بیمه گر ایمان، دین، مال و امنیت ما است، اظهار داشت: گام‌های برداشته شده در زمینه وقف برای امام هشتم تثبیت و در عین حال در‌های جدید وقف گشوده شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات