۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۹۹۸۹۹
با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی؛

نخستین نشست تخصصی بانوان شهرستان شمیرانات برگزار شد

نخستین نشست تخصصی بانوان شهرستان شمیرانات برگزار شد
نخستین نشست تخصصی بانوان شهرستان شمیرانات با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین نشست تخصصی بانوان شهرستان شمیرانات با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان برگزار شد.

بنابراین گزارش در ابتدای این نشست لاله افتخاری مسؤول امور بانوان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شمیرانات با تشکر از زحمات مهندس علیرضا خانی مدیر جوان این دفتر و دکتر پرویز سروری مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران به خاطر این انتخاب و انتصاب این مدیر جوان و تراز انقلاب به موضوع "گام دوم" پرداخت و گفت: پس از این نشست‌های ماهانه برهان با حضور نمایندگان امور بانوان کلیه ارگانهای منطقه برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از مراسم زینب مهتا پژوهشگر و فعال حقوق بشر و امور بانوان لبنانی به همراه مترجم زبان انگلیسی به مشکلات بین المللی در حوزه بانوان و راه حل‌های آن پرداخت.

در این مراسم گروه بین‌المللی بانوان مصباح نیز همخوانی زیبایی اجرا کردند و در پایان از تعدادی از خانواده‌های جانبازان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم غرفه ای ویژه کودکان نیز برنامه‌ریزی شده بود که بانوان دغدغه کودکان خود را نداشته باشند .

همچنین در این مراسم مسابقه‌ای درباره بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب طرح شد که برای برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی در نظر گرفتند./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات