۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۰۰۳۹۴

اعلام جزئیات اختتامیه شانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور

اعلام جزئیات اختتامیه شانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور
سردار سلیمانی جزئیات اختتامیه شانزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان داشت: جشنواره ره آورد سرزمین نور توانسته در طول سال های گذشته، علاقه مندان و هنرمندان زیادی را تشویق برای تولید آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: جشنواره ره آورد سرزمین نور گاهی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در امتداد راهیان نور واقع شده است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: علاقه مندان و زائران راهیان نور می توانند با تولید آثار ادبی و هنری، آثارشان را جهت شرکت در هفدهمین دوره جشنواره ره آورد سر زمین نور، به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند و یا از طریق سایت اطلاع رسانی www.sarzaminenoor.ir آثار خود را به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور امسال در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: روز ۲۲ اسفند به میزبانی استان اصفهان، روز ۲۳ اسفند به میزبانی رادیو قرآن با موضوع نقش قرآن در دفاع مقدس، روز ۲۴ اسفند به میزبانی استان خوزستان، روز ۲۵ اسفند به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۶ اسفند به میزبانی ناجا، روز ۲۷ اسفند به میزبانی حوزه علمیه سراسر کشور و روز ۲۸ اسفند به میزبانی استان مازندران ویژه برنامه‌ هایی برگزار خواهد شد./9456/د102/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات