۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۰۲۶۷۹
امام جمعه کرمان:

آمریکا از سپاه ایران می‌ترسد

آمریکا از سپاه ایران می‌ترسد
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که آمریکا از سپاه ایران می ترسد، گفت: تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه ضعف آمریکا و اقتدار ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در مصلی امام علی (ع)، گفت: احترام به دیگران و حفظ عزت از مهم‌ترین اموری بوده که انسان‌ها باید در زندگی خود داشته باشند.
 
وی افزود: دوری از رفتار‌های زشت و ناپسند از مهم‌ترین وظایف انسان‌های مسلمان بوده، زیرا در شان یک شیعه نیست که در زندگی به دنبال کار‌های حرام باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که اعتقاد به معاد و آخرت زندگی انسان را تبدیل به زندگی خوب می‌کند، ابراز داشت: سبک شمردن نماز یکی دیگر از امورات شرعی انسان‌ها است.
 
وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به کار فقرا و یتیمان را انسان‌ها اولویت اول کاری خود بدانند، زیرا زندگی زمانی برای انسان‌ها زیبا است که به یک دیگر کمک کنند.
 
حجت الاسلام والسملمین علیدادی با توجه به این که کسانی که در دنیا به طرف باطل روند نمی‌توانند زندگی خوبی داشته باشند، تصریح کرد: پنجمین نشانه افراد باطل در زندگی، ریا بوده، زیرا ریا زندگی انسان‌ها را نابود می‌کند.
 
امام جمعه کرمان اظهار داشت: ریا یکی از بیماری‌های سخت برای انسان شمرده می‌شود و مسلمانان باید از این صفت خطرناک دور شوند.
 
وی با توجه به این که کمک به افراد سیل زده از وظایف انسانی هر مسلمانی شمرده می‌شود، ابراز کرد: مردم تا می‌توانند برای افراد سیل زده کمک کنند، زیرا وظیفه مسلمانی این است که به یکدیگر کمک کنیم تا کشور رو به پیشرفت باشد.
 
حجت الاسلام والسملین علیدادی با توجه به این که خدمت به ارتش و نظام خدمت به انقلاب است، بیان داشت: دشمنی علیه سپاه و ارتش همیشه از سوی دولت آمریکا بر مردم ایران است و تروریست اعلام کردن سپاه نشانه ضعف آمریکا و اقتدار ایران است.
 
وی اظهار داشت: آمریکا تروریست واقعی است و کسانی که در دنیا با آمریکا همدست شده اند بدانند که سپاه و کشور ایران به دنبال صلح و امنیت در کشور هستند.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به این که سپاه داعش را از منطقه خارج کرد، تصریح کرد: کشتار مردم یمن، افغانستان، سوریه و عراق از کار‌های آمریکا است و آمریکا تروریست واقعی در دنیا محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که موشک‌های دفاعی سپاه تهدیدی برای آمریکا در منطقه محسوب می‌شوند، ابراز داشت: آمریکا از سپاه ایران می‌ترسد.
 
وی در پایان با توجه به این که مردم ایران، مردم هوشیاری هستند و همیشه از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند، گفت: خصومت آمریکا با مردم ایران همیشگی است./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات