۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۰۳۴۲۰
از سوی ستاد کمک‌های مردمی؛

روزانه ۴ آرایشگر به کمپ‌های سیل زدگان اعزام می‌شوند

روزانه ۴ آرایشگر  به کمپ‌های سیل زدگان اعزام می‌شوند
حجت الاسلام آل مبارک گفت: روزانه ۴ آرایشگر به صورت داوطلبانه به ستاد کمک‌های مردمی مراجعه و پس از آن به کمپ‌ها اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام محمد آل مبارک، عضو کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت بهداشت فردی و محیط، اظهار داشت: در همین رابطه تلاش کردیم تا آقایانی که به شکل ویژه در آرایش مو تبحر دارند را به مناطق سیل زده اعزام کنیم.

حجت الاسلام آل مبارک عنوان داشت: پیرایشگران در کمپ‌ها و اردوگاه‌ها روزانه اعزام می‌شوند و به پیرایش موی آقایان و کودکان می‌پردازند.

وی بیان داشت: چند پیرایشگر را به کمپ‌های منطقه دهخدا ارسال کردیم و نزدیک به ۷۰ نفر را اصلاح کردند در روز‌های گذشته نیز در کمپ‌های مستقر در مسیر فارابی، ۴ آرایشگر اعزام و ۱۰۰ نفر اصلاح شدند.

عضو کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن گرما باید توجه ویژه‌ای به مسائل بهداشت فردی و محیط صورت گیرد، گفت: روزانه ۴ پیرایشگر به صورت داوطلبانه به ستاد مراجعه و پس از تشخیص منطقه هدف اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به اینکه اعزام و بازگرداندن پیرایشگران از سوی کمپ صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پیرایشگران روزانه در یک کمپ حاضر می‌شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات