۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۴۶۴۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

حجت الاسلام قاسمی ادامه دهنده راه علمای بزرگ اسلام بود

حجت الاسلام قاسمی ادامه دهنده راه علمای بزرگ اسلام بود
مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: بسیار از علمایی که در طول تاریخ برای حفظ احکام دینی جان خود را فدا کردند تربیت شده همین حوزه ها بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان ظهر امروز در مراسم گل باران محل شهادت روحانی همدانی یادآور شد: باید به این طلاب و این روحانیان افتخار کرد و با افتخار می گوییم که حوزه های علمیه از این شاگردان بسیار دارد.

وی افزود: بسیاری از علمایی که در طول تاریخ برای حفظ احکام دینی جان خود را فدا کردند تربیت شده همین حوزه ها بودند و امروز پس از شهادت شهید قاسمی می بینیم که این راه هنوز ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان این که طلاب حافظ انقلاب و اسلام هستند یادآور شد: به این طلاب باید آفرین گفت که رساله عملیه خود را با خون خودشان امضا کردند.

وی خطاب به جوانانی که تازه به حوزه وارد شده اند خاطر نشان کرد: همه شما به والدینتان بگویید که ما راهی را انتخاب کردیم که که راه حضرت محمد(ص) و آل محمد است و به آن افتخار می کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: ترساندن روحانیت از شهادت همانند این است که ماهی را از آب بترسانید و همه دشمنان بدانند که ما به این راه افتخار می کنیم و با افتخار در این راه قدم گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام قاسمی یکی از افرادی بود که همه او را دوست داشتند و در مسیر درست حرکت می کرد تا آنجایی که زمان شهادتش با وضو به سمت اقامه نماز جماعت می رفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تشکر از مسؤولان در رسیدگی سریع به این موضوع خاطر نشان کرد: بنده از فرمانده نیروی انتظامی تشکر می کنم که در کمتر از 24 ساعت این ملعون را به هلاکت رساندند.

وی به دیدار شب گذشته خود با خانواده شیهد قاسمی اشاره کرد و گفت: شهید قاسمی سرباز امام زمان بود و خون او را به ناحق و مظلومانه ریختند از این رو باید بدانند که خون این شهید دامن همه کسانی که در این اتفاق دست داشتند را خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایان به لزوم برگزاری مراسم با شکوهی برای شهید اشاره کرد و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم برنامه ای را در حد جایگاه این شهید روحانی برگزار کنیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات