۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۰۸۱۲۲
عسکری:

رسانه‌ها انعکاس دهنده دستاورد‌های ۳۰ ساله رهبر معظم انقلاب باشند

رسانه‌ها انعکاس دهنده دستاورد‌های ۳۰ ساله رهبر معظم انقلاب باشند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در ۳۰ سال گذشته که موجب عبور کشور از مشکلات متعدد شده است در رسانه‌ها منعکس شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری روز قدس اصفهان، با بیان اینکه یکی از اهداف برنامه‌های مربوط به روز جهانی قدس مسأله تبیین چرایی دفاع از فلسطین و قدس شریف است، گفت: دشمن در رخدادهای این روزها به دنبال رویارویی با کشور ما بود اما مسیری جز شکست در پیش روی او نبود و نوید این شکست نیز به گوش می‌رسد.

وی معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک جهان اسلام از دیگر اهداف مهم روز قدس برشمرد و افزود: باید دشمنی رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی و جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین به خوبی تبیین شود تا حقایقی که دشمن تلاش می‌کند مغفول بماند بیش از گذشته آشکار شود.

راهپیمایی روز قدس در میدان امام خمینی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به جلسات ستاد برگزاری روز قدس با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، گفت: با نظر آیت الله طباطبایی نژاد بنا شد راهپیمایی روز قدس در میدان امام خمینی(ره) برگزار شود، راهپیمایی‌ در مسیرهای تعیین شده از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌شود و مراسم در میدان امام خمینی از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد. سخنران مراسم سردار قاآنی جانشین فرماندهی نبروی قدس سپاه است و نماز جمعه نیز به امامت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برپا خواهد شد.

عسکری در ادامه با اشاره به سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی، اظهار کرد: از آنجایی که احتمال تقارن سالگرد رحلت ایشان با عید سعید فطر بود بنا بر این شد که این مراسم ۱۳ خرداد در گلستان شهدای اصفهان با سخنرانی آیت الله دولابی عضو محترم مجلس خبرگان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد، اعزام محدود به شهرستانهای نزدیک به حرم امام خمینی در صبح روز سیزدهم انجام خواهد شد. مراسم قیام ۱۵ خرداد نیز همراه با مراسم پیشگامان انقلاب اسلامی به دلیل تقارن با عید سعید فطر در روز ۱۷ خرداد با حضور سردار مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات صدا و سیمای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در سی سال اخیر و عبور از موانع و مشکلات متعدد به برکت رهبری ایشان موضوعی است که لازم است رسانه‌ها به آن بپردازند، تصریح کرد: در عرصه های مختلف رهبر انقلاب صاحب نظر هستند، ایشان به بهترین نحو وظایف مربوط به رهبری را در این سی سال انجام داده‌اند و رهبری حکیم‌تر و توانمندتر از ایشان را نمی‌توان پیدا کرد، همه باید قدردان نعمت رهبری و ولایت باشیم و شکر این نعمت را با اطاعت از فرمایشات ایشان به جا آوریم. رسانه‌ها نیز وظیفه دارند دستاوردهای ایشان در مدت 30 سال رهبری نظام مقدس اسلامی را به درستی منعکس کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، عدم تبعیت مسؤولان و مدیران از فرمایشات امام خمینی و امام خامنه‌ای را عامل بروز مشکلات در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر دستورات رهبری به درستی تبعیت شده بود امروز شاهد این مشکلات نبودیم، اما مردم با صبوری در برابر سختی‌ها و دفاع از ارزش‌ها و حضور در صحنه های حساس و مهم نشان دادند که همواره مطیع رهبری و ولایت هستند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات