۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۰۸۵۲۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

ذلت رژیم غاصب اسرائیل در جهان روز افزون است

ذلت رژیم غاصب اسرائیل در جهان روز افزون است
حجت الاسلام سالک گفت: مقاومت اسلامی در فلسطین به جای جنگ سنگی به جنگ موشکی روی آورده است و هر روز بیش‌تر از قبل شاهد ذلت اسرائیل و حامیان آن‌ها در جهان هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراصفهان، حجت الاسلام احمد سالک در جمه راهپیمایان در میدان امام خمینی(ره)، گفت: در جریان معامله قرن هر حرکت اشتباهی سبب از بین رفتن تل آویو خواهد شد چرا که موشک‌های ما روی آن‌ها زوم شده است.
 
وی در ابتدا با ابراز تشکر از حضور مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس افزود: سال‌های زیادی از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در حال حاضر حدود پنجاه کشور از کشور‌های دنیا به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.
 
حجت الاسلام سالک با اشاره به پیروزی‌های پی در پی مقاومت فلسطین در برابر زیاده خواهی صهیونیست جهانی اظهار کرد: جنایات زیادی از سوی صهیونیست‌ها بر علیه مسلمانان جهان مخصوصاً مسلمانان مظلوم فلسطین در جریان است و مردم فلسطین در برابر این تحرکات خصمانه باید به ارزش‌های ناب محمدی بازگردند و همچنان در برابر استکبار جهانی استقامت کنند.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید متذکر شوم اگر چهل سال قبل از انقلاب جمهوری اسلامی ایران نبرد جهانی بین دو قدرت شرق و غرب بود در حال حاضر با حرکت معجزه گونه امام راحل (ره) در ایجاد و رهبری انقلاب و بعد از ایشان با رهنمود‌های مقام معظم رهبری، نبرد جهانی بین جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی است.
 
وی با اشاره به آیه سی و سوم سوره توبه که می‌فرماید «هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ» ابراز کرد: وعده حتمی خداوند بر پیروزی اسلام و حاکمیت نظام اسلامی بر جهان کفر است؛ اگر ما پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی و رهبر انقلاب باشیم پیروزی نزدیک است.
 
حجت الاسلام سالک ادامه داد: قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در بین کشور‌های منطقه و همچنین قدرت بازدارندگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان به سبب مقاومت ملت ایران است.
 
وی گفت: ملت ایران باید از جهت مادی و معنوی همیار ملت فلسطین باشند تا حاکمیت مسلمانان در قدس شریف به صورت کامل طنین انداز شود؛ در حال حاضر مقاومت اسلامی در فلسطین به جای جنگ با سنگ به جنگ با موشک روی آورده است و هر روز بیش‌تر از قبل شاهد ذلت اسرائیل و حامیان آن‌ها در جهان هستیم.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: لازم است کلام امام حسین (ع) را تکرار کنیم و در گفتار و رفتار شعار هیهات منا الذلة را نمایان کنیم تا با لبیک گفتن به این شعار بر جهان پیروز شویم.
 
وی در پایان خطاب به ترامپ و نتانیاهو گفت: در جریان معامله قرن هر حرکت اشتباهی سبب از بین رفتن تل آویو خواهد شد چرا که موشک‌های ما روی آن‌ها زوم شده است؛ آینده به نفع اسلام و شهدا است که خونشان شجره طیبه اسلام را آبیاری کرد؛ ملت غیور اصفهان منتخب حضرت حق بوده و هستند./۸۶۷/پ210/ب1
متین فیروزآبادی
ارسال نظرات