۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۰۸۸۱۳

ویژه برنامه های صداوسیمای خراسان رضوی به مناسبت عید فطر و سالگرد رحلت امام

ویژه برنامه های صداوسیمای خراسان رضوی به مناسبت عید فطر و سالگرد رحلت امام
ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و نیز ایام ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و نیز ایام ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد.

دست پر صداوسیمای خراسان رضوی در عید سعید فطر

بر اساس این گزارش ویژه برنامه «عیدانه» شبکه خراسان رضوی به مناسبت عید سعید فطر به صورت زنده در2 قسمت 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی علی خیابانی تنها وکارگردانی امید نوریان در بخش صبحگاهی پخش می شود.

از بخش های مهم این ویژه برنامه می توان به بخش های نمایشی، گفتگو با هنرمندان بومی، موسیقی، مصاحبه با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و مبارزات سیاسی رهبر انقلاب در راستای 15 خرداد، پخش زنده نماز با شکوه عید فطر از حرم مطهر رضوی و خطبه های نماز عید فطر در بازه حدود 40 دقیقه ای اشاره کرد. تهیه کنندگان این ویژه برنامه علی محمد کاظمیان پور و عبدالرزاق رمضان نژاد هستند.

برنامه «تا آسمان» نیز در قالب 3 برنامه 40 دقیقه ای با بررسی موضوعاتی نظیر استهلال ماه، فطریه و با حضور کارشناسان دینی، به تهیه کنندگی محمد علی صادقی آماده پخش از سیمای خراسان رضوی خواهد بود.

ویژه برنامه «عیدانه» که تولید صدای خراسان رضوی است، پنجشنبه 16 خرداد از ساعت  9 تا 11 به صورت ترکیبی پخش می شود و شامل بخش هایی همچون گزارش، نمایش، موسیقی های شاد بی کلام و با کلام با هدف پرداختن به عید سعید فطر و ایجاد فضایی شاد و با نشاط خواهد بود. تهیه کننده این برنامه رضا سلیمانی بوده و با گویندگی امیرحسین کشوری و ریحانه شادمان تهیه خواهد شد.

جزئیات پخش برنامه های ویژه سالگرد رحلت امام(ره)

سیمای خراسان رضوی در ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد با رویکردی اجتماعی و تاریخی به این مقوله می پردازد.

«بهار مهربانی» به تهیه کنندگی علی محمد کاظمیان پور؛ طی دو برنامه و مجموع ۴۰  دقیقه، «بهار جانها» به تهیه کنندگی علی خیابانی تنها و کارگردانی امید نوریان؛ طی دو برنامه و مجموع ۷۰ دقیقه، سخنرانی؛ طی دو برنامه و مجموع ۶۰ دقیقه، میزگرد و 10 سخنرانی مجموعا ۳۰ دقیقه، «کوچه های خورشید» به تهیه کنندگی هادی حاجتمند و حجت احمدی زر با زمان 33 دقیقه، «راه امام» به تهیه کنندگی و کارگردانی امید نوریان در بازه ۹ دقیقه ای و «خط روشن» به تهیه کنندگی عباس غلامپور و کارگردانی رضا سالار دو برنامه مجموعا ۱۰۰ دقیقه، عناوین ویژه برنامه های سیمای خراسان رضوی به این مناسبت خواهد بود.

صدای خراسان رضوی نیز با برنامه «روزخدا» به مدت 2 ساعت به تهیه کنندگی مهدی میری مقدم با گویندگی کیانوش بیاری و مریم تکاوندی و با حضور حجت الاسلام فیض آبادی و گزارش بهروز وطن دوست و علی سلیمی، یاد قیام 15 خرداد و سالگرد رحلت امام راحل را گرامی خواهد داشت.

این برنامه در قالب ترکیبی ساده شامل بخش هایی همچون گزارش، گفتگو با کارشناس، پخش موسیقی باکلام و بی کلام و فرازی از سخنان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و با هدف پرداختن به قیام خونین پانزده خرداد تهیه و پخش می شود./861/د102/ب1

ارسال نظرات