۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۰۹۹۹۰
آیت الله طباطبایی نژاد مطرح کرد؛

لزوم تشکیل هیأت‌ اندیشه ورز برای اجرای کارهای نو در حوزه فعالیت‌های قرآنی

لزوم تشکیل هیأت‌ اندیشه ورز برای اجرای کارهای نو در حوزه فعالیت‌های قرآنی
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بر لزوم برنامه ریزی و تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز برای اجرای کارهای نو درحوزه گسترش فعالیت‌های قرآنی و کشف استعدادهای برتر قرآنی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم فعالیت هدفمند در حوزه قرآن تاکید کرد و گفت: اجرای بسیاری از فعالیت‌های قرآنی نیازمند دستورالعمل قانونی بوده تا بتوان قرآن را در سطح جامعه ترویج و گسترش داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز برای اجرای کارهای نو در حوزه گسترش فعالیت‌های قرآنی خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه قرآنی وجود دارد که لازم است آنها را شناخته و جهت دهی نماییم.

 عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه استان اصفهان برگزیده ملی در زمینه برگزاری آزمون‌های قرآنی می‌باشد، اظهار کرد: پرداختن به مهم‌ترین عنصر تقویت کننده فرهنگ عمومی یعنی قرآن کریم را از جمله وظایف خود می‌دانیم و در این راستا مقرر شد یکی از وظایف اصلی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها پرداختن به مسائل قرآنی باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و نیز آموزشی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی و شورای فرهنگ عمومی دو مجموعه اصلی برای تصمیم گیری در حوزه قرآن و عترت است و لازم است تصمیمات و مصوبات اصلی در زمینه قرآنی در این دو شورا انجام شود./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات