۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۱۲۰۱۲
به مناسبت دهه کرامت؛

کاروان خادمان رضوی به اصفهان سفر می‌کند

کاروان خادمان رضوی به اصفهان سفر می‌کند
مدیر مجموعه رهپویان وصال اصفهان گفت: به منظور فراهم کردن شرایط زیارت از راه دور دو گروه از خادمان رضوی به شهرستان های مختلف استان اصفهان سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد توکلی‌پور مدیر مجموعه رهپویان وصال اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید، با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی زیرسایه خورشید و با بیان اینکه هدف از این جشنواره فراهم آوردن امکان زیارت از راه دور از طریق حضور خادمین حرم امام رضا(ع) در شهرهای مختلف و حضور در میان مردم است، گفت: امسال نخستین بار است که این جشنواره در اصفهان با مسؤولیت رهپویان وصال اصفهان با همکاری شبکه جوانان رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کاروان خادمان رضوی جمعه ۱۴ تیرماه جاری وارد اصفهان خواهند شد و تا بیستم تیرماه در شهرستانهای مختلف استان حضور خواهند داشت، برگزاری جشن‌های عمومی با حضور مردم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تقدیر از ۸ نفر از جانبازان، حضور در بیش از ۱۰ امامزاده اصفهان، دیدار با ۶ نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان، بازدید از ۵ زندان استان و سرکشی از صنایع و کارخانجات از جمله برنامه‌های این کاروان با هدف امکان زیارت از راه دور برای اقشار مختلف جامعه است.

مدیر شبکه جوانان رضوی استان اصفهان با اشاره به حضور کاروان خادمان رضوی در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: هدف این است که همه افرادی که امکان حضور در حرم رضوی را به ویژه در ایام دهه کرامت ندارند بتوانند از این طریق از فیض زیارت از راه دور برخوردار شوند. در شب میلاد امام رضا(ع) هر دو گروه خادمان رضوی در نقاط مختلف شهر اصفهان حاضر خواهند شد.

توکلی‌پور با بیان اینکه ازدواج رضوی و اهدای هدایا به عروس و داماد یکی از برنامه‌هایی است که خادمان رضوی در آن حضور خواهند داشت، تصریح کرد: مجموعه رهپویان وصال از سال ۸۶ در اصفهان آغاز به فعالیت کرده است و در سال ۹۶ به عنوان مجموعه تربیتی نمونه برگزیده شده که مجموعه‌ای تربیت محور با حضور بیش از ۲۵۰ دانش آموز است./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات