۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۱۲۰۱۹
حجت الاسلام پنام خبر داد؛

شرکت ۷۰ طلبه لرستانی در کارگاه پژوهشی

شرکت ۷۰ طلبه لرستانی در کارگاه پژوهشی
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه پژوهشی خبر داد و گفت: ۷۰ نفر از طلاب مستعد در حوزه پژوهش در این کارگاه که به میزبانی الیگودرز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره آموزشی پژوهشی خبر داد و بیان داشت: در این دوره 70 نفر از طلاب حوزه علمیه برادران استان شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی پژوهشی چند روزه خواهد بود، افزود: این دوره از چهارم تا 9 مرداد برگزار می شود و مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز میزبان برگزاری این کارگاه پژوهشی خواهد بود.

حجت الاسلام پنام اظهار داشت: پس از بررسی های لازم 70 نفر از طلاب از 13 مدرسه علمیه برادران لرستان که از نظر پژوهشی مستعد هستند، شناسایی و در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی آشنایی با منابع تحقیق و پژوهشی، روش تهیه نشریات پژوهشی، مقاله نویسی، نرم افزاری و پایان نامه نویسی را از جمله محورهای برگزاری این کارگاه پژوهشی عنوان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی پژوهشی با حضور اساتید برجسته پژوهش از حوزه علمیه خارج از استان و اساتید بومی استان لرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پنام عنوان داشت: توانمندسازی بنیه پژوهشی طلاب و ارتقای فعالیت های پژوهشی از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است، در سایه این کارگاه ها تلاش می شود طلاب با بایسته های پژوهشی آشنا شوند و در فعالیت های حوزوی و تبلیغی خویش به کار گیرند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات