۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۱۲۰۲۵
حجت الاسلام طباطبایی خبر داد؛

بقاع متبرکه لرستان، میزبان طرح نشاط معنوی

بقاع متبرکه لرستان، میزبان طرح نشاط معنوی
مدیر کل اوقاف لرستان از برگزاری طرح نشاط معنوی به میزبانی بقاع متبرکه خبر داد و گفت: امروز همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) این طرح آغاز شد.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت برنامه های این ایام با محوریت طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه آغاز شده است.

وی افزود: مخاطبان طرح نشاط معنوی دختران و پسران دانش‌آموز از رده سنی هفت تا ۱۸ سال هستند.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: محورهای برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه آموزش قرآن، کلاس نقاشی، اردوهای زیارتی و سیاحتی است.

وی هدف از برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه را تقویت فرهنگ دینی در جامعه و تربیت قاریان برجسته، جذب علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی قرآن و مفاهیم قرآنی، اذان و اقامه و تکمیل هسته فرهنگی در امامزادگان عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با عنوان طرح نشاط معنوی برگزار می شود و مهم ترین هدف اجرای این برنامه ها مصون سازی نسل نو در برابر هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.

وی ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان تلاش می شود در سایه برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه ایفای نقش کرد و جلوی آسیب ها و هجمه ها گرفته شود.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: اختتامیه طرح«نشاط معنوی» ۲۹ مردادماه مصادف با عید سعید غدیرخم برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات