۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۱۵۶۲۹
در مجتمع فرهنگی آموزشی محراب؛

پایگاه اطلاع رسانی جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد رونمایی شد
پایگاه اطلاع رسانی جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد در مجتمع فرهنگی آموزشی محراب این مرکز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع رسانی جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد امروز با حضور حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در مجتمع فرهنگی آموزشی محراب این مرکز رونمایی شد.

 

در این مراسم، حجت الاسلام حجت الله ذاکر معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: استفاده از فناوری های نو در راستای تبلیغ دین و معارف اسلامی لازم و ضروری است.

 

وی افزود: همین ضرورت مرکز رسیدگی به امور مساجد را بر این واداشت تا با طراحی سایت جدید که به دانش و فناوری روز مجهز است گام موثری در راستای تبلیغ دین و معارف اسلامی بردارد.

 

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: بارگذاری بسته های محتوایی و فرهنگی متناسب با مناسبت های دینی و مذهبی از شاخصه های این سایت به شمار می رود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان داشت: پایگاه اطلاع رسانی جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد آمادگی دارد از ابتکارات، محصولات و نوآوری های ائمه جماعات و کارگزاران مساجد بهره ببرد.

 

وی سایت جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد را نسبت به سایر سایتهای فرهنگی تبلیغی بسیار به روز معرفی کرد و گفت: این سایت پس از برسی و قابلیت های 10 سایت برتر کشور راه اندازی و مشغول کار شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات