۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۱۵۸۱۹
مسؤول ستاد اربعین آستان قدس رضوی:

برنامه های اربعین حسینی کاملا به صورت مردمی انجام می شود

برنامه های اربعین حسینی کاملا به صورت مردمی انجام می شود
منصوری با بیان اینکه برنامه های اربعین حسینی کاملا به صورت مردمی انجام می شود، گفت: ورود شاعران به موضوعات اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن منصوری مسؤول ستاد اربعین آستان قدس رضوی، امروز در نشست خبری کنگره ملی شعر اربعین که با عنوان موکب کلمات در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: اربعین حسینی در سالهای اخیر به عنوان یک پدیده نجات بخش و فریادرس بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص اهمیت اشعار با موضوعات اجتماعی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب به ورود شاعران به موضوعات اجتماعی تاکید و توصیه دارند.

مسؤول ستاد اربعین آستان قدس رضوی بهره بردن از هنر، شعر و نوحه در راستای ترویج معارف اربعین حسینی را بسیار مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگی آستان قدس رضوی و اهمیت اربعین در نشر معارف اهل بیت(ع) ما را بر این واداشت تا از این ظرفیت برای این رخداد بزرگ بهره ببریم.

منصوری با اشاره به خدمات رسانی ستاد اربعین آستان قدس رضوی، گفت: خدمات رسانی این ستاد در دو عرصه با موضوع اربعین فعالیت دارد که نخستین عرصه مربوط به حوزه خدماتی و استقرار موکب ها می شود و دیگر به فعالیتهای فرهنگی مربوط می شود.

وی افزود: تکریم و تقدیم منازل زوار، طرح اجرای بانی زیارت، مسابقه بزرگ کتابخوانی، تکریم مواکب عراقی و برگزاری کنگره شعر اربعین را از جمله کارهای فرهنگی این ستاد بر شمرد.

مسؤول ستاد اربعین آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برنامه های اربعین حسینی کاملا به صورت مردمی انجام می شود، ابراز کرد: بنباد کرامت امام رضا(ع) با پشتیبانی از این برنامه ها مردم را در این راستا یاری می رساند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات