۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۱۷۰۱۹

اکران فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان در ۱۵ منطقه سیل زده خوزستان

اکران فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان در ۱۵ منطقه سیل زده خوزستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در ۱۵ نقطه سیل زده و کم برخوردار استان، فیلم‌های سینمای کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۳۱ مردادماه تا ۴ شهریورماه در دو سانس (۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰) در سینما هلال اهواز برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در این جشنواره ۱۰ فیلم ویژه کودکان و نوجوان از ایران، فرانسه و مکزیک اکران می‌شوند، خاطرنشان کرد: در سانس اول فیلم «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، جزیره گنج، انیجا خانه من است و غرغرو وارد می‌شود» اکران خواهند شد البته فیلم‌های خارجی بصورت دوبله فارسی اکران می‌شوند.

این مقام مسؤول افزود: در سانس دوم فیلم‌های «بنیامین، قطار آن شب، بیست و سه نفر، منطقه پرواز ممنوع و تورنا ۲» اکران می‌شوند؛ از سوی دیگر فیلم‌های «غرغرو وارد می‌شود و داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز» آثار خارجی جشنواره هستند.

جوروند ادامه داد: کارگاه‌های آموزش فیلم نامه نویسی ویژه کودک و نوجوان، کارگاه عروسک سازی، اجرای نمایش عروسکی، موسیقی کودک، جلسات نقد و بررسی با حضور ۳۰ داور کودک و نوجوان، نمایش رایگان فیلم‌های خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان مناطق سیل زده و کم برخوردار ۱۴۳ نقطه کشور؛ بخش‌های جانبی جشنواره هستند.

وی عنوان داشت: در حدود ۱۵ نقطه سیل زده و کم برخوردار استان، فیلم‌های سینمای کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از خبرنگاران در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات