۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۲۱۴۲۱
در موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی برگزار شد؛

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید با عطر دلنشین پیکر مطهر شهید گمنام + فیلم

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید با عطر دلنشین پیکر مطهر شهید گمنام + فیلم
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(س) با عطر دلنشین پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(س) با عطر دلنشین پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و با حضور پرشور و با نشاط طلاب جدیدالورود و طلاب در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و مرثیه سرایی به مناسبت ایام شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مادر شهیدان شاه‌آبادی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: طلاب خواهر باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار جان امنیت کشور را تضمین کردند، ابراز کرد: امروز طلاب خواهر با تاسی به شهدا با هجمه های فرهنگی دشمن که هویت مذهبی مردم را نشانه گرفته مقابله کنند و مروج فرهنگ شهدا باشند.

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی تولیت موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(س) با موضوع تمدن نوین اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت: ایجاد تمدن نوین اسلامی با روی کار آمدن دولت اسلامی محقق می شود و این امر نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی است.

یادآور می شود در انتهای آیین افتتاحیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران برگزار شد./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات