۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۲۲۲۱۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج از طرح‌های محرومیت زدایی، پیشرفت و توسعه مناطق محروم پشتیبانی می‌کند

بسیج از طرح‌های محرومیت زدایی، پیشرفت و توسعه مناطق محروم پشتیبانی می‌کند
سلیمانی با بیان اینکه سپاه و بسیج درمسیر محرومیت زدایی کنار مردم است، گفت: بسیج از طرح‌های محرومیت زدایی، پیشرفت و توسعه مناطق محروم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان 6 هزار و 250 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی کشور در بیرجند اظهار داشت: سپاه و سازمان بسیج سال گذشته در جهت تحقق تدابیر رهبری طرح 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی را اجرا کردند.

وی گفت: در هر فصلی تعدادی از این پروژه‌ها افتتاح می‌شود و امروز نیز شاهد افتتاخ همزمان 6 هزار و 250 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در کشور خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 10 درصد این پروژه‌ها در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته گام‌های بزرگ و خوبی در جهت توسعه کشور برداشته است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب در شاخص‌هایی مانند علم و دانش در مرتبه پایینی قرار داشت اما امروزه این مؤلفه در جهان برجسته است.

وی ادامه داد: کشور از لحاظ بهداشت و درمان نیز پیشرفت خوبی پیدا کرده و امروز سطح پیشرفت بهداشت و درمان در مرتبه بسیار بالایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره در مسیر محرومیت زدایی در کنار مردم و روستائیان است و حضور مردم راه حل غلبه بر هر مشکلی است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: بسیج از طرح‌های محرومیت زدایی، پیشرفت و توسعه مناطق محروم پشتیبانی می‌کند و امروز خدمت به مردم یکی از راه‌های مقابله با آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: گام دوم انقلاب استحکامی برای پیمودن راهی پر افتخار، باعظمت و پرشکوه است و امیدواریم در گام دوم انقلاب شاهد پیشرفت هر چه بیشتر کشور باشیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات