۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۲۲۲۴۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پایبندی به ارزش های دینی و انقلابی شرط مسؤولیت در نظام اسلامی است

پایبندی به ارزش های دینی و انقلابی شرط مسؤولیت در نظام اسلامی است
حجت الاسلام لائینی، پایبندی مسؤولان به ارزش های دینی و انقلابی را جزء مهم ترین شروط قبول مسؤولیت در نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در یادواره شهدای ادارات شهرستان نکا، گریستن برای شهید را نشان دهنده پیوند با شهید و تجلیل از مقام شامخ شهدا دانست.
 
وی برگزاری مراسم بزرگداشت برای شهدا را امری لازم و ضروری در جامعه اسلامی دانست و افزود: باید این مقام ارزشمند همواره مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن جایگاه رفیع شهید در جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند تا زمانی که این فرهنگ اصیل و انقلابی در جامعه اسلامی زنده و پویا است آن‌ها نمی‌توانند هیچ اقدامی علیه این نظام دینی انجام دهند.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که شهدا با دین و ایمان قوی به سوی معبود شتافتند و در بهشت جای گرفتند، افزود: اگر امروز کشورمان این گونه در عرصه‌های مختلف عزتمندانه حضور دارد به برکت خون پاک شهدا است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انجام هر کاری در کشور نیازمند مجوز است، گفت: باید برای ورود به پست و منسب جواز معنوی بگیریم و به ارزش‌های انقلابی و دینی پایبند باشیم.
 
وی با اشاره به این که با کلید خون شهدا قفل این کشور باز شده است، افزود: شهدا با لبیک به ندای امام راحل به سوی جبهه‌ها شتافتند و مدافعان حرم نیز به فرمان رهبری به سوی جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و اگر امروز هم عزتی وجود دارد به برکت همین خون‌های پاک است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه کسانی که در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف حضور دارند نسبت به خون‌های پاک شهدا مسؤول هستند، گفت: باید با عمل به وظیفه، شهدا را از خود راضی نگاه داریم.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز کسانی که در این کشور مسؤولیت دارند باید همواره به فکر محرومان و مستضعفان باشند، بیان داشت: خدمت به مردم محروم همواره جزء دغدغه‌ها و مطالبات مهم شهدا بوده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات