۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۲۳۶۵۵
حجت الاسلام مهدوی خبر داد؛

فعالیت بیش از ۳۰۰ مبلغ در موکب‌های اربعین لرستان

فعالیت بیش از ۳۰۰ مبلغ در موکب‌های اربعین لرستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برپایی ۴۲ موکب اربعین از سوی تبلیغات در داخل لرستان و خارج ازاستان، گفت: بیش از ۳۰۰ مبلغ در این موکب‌ها فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در جمع خبرنگاران، گفت: امسال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان 42 موکب اربعین در داخل و خارج از استان برپا شده است.

وی از اعزام مبلغ به موکب های اربعین در راستای انجام فعالیت و رسالت تبلیغی خبر داد و افزود: در هر یک از موکب ها بیش از چهار مبلغ به صورت شیفتی فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: هم اکنون بیش از 300 مبلغ خواهر و برادر از استان لرستان در موکب ها حضور داشته و تا پایان اربعین فعالیت می کنند.

وی در ادامه به حضور مبلغان در کاروان ها و در جمع زائران اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از صدها مبلغ نیز همراه کاروان ها در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت دارند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات از جمله فعالیت مهم مبلغان اعزامی است.

وی یادآور شد: حضور نسل جوان ظرفیتی عظیم در پیاده روی اربعین بوده و مبلغان باید از این ظرفیت و فرصت در راستای تبیین و ترویج ارزش های دینی در جامعه نقش آفرینی کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات