۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۲۳۸۱۷

خدمات‌رسانی به ۱۵۰۰ زائر پاکستانی مراسم اربعین در ‌نهبندان

خدمات‌رسانی به ۱۵۰۰ زائر پاکستانی مراسم اربعین در ‌نهبندان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان گفت: تاکنون به یک هزار و ۵۰۰ نفر از زائران پاکستانی در موکب‌های نهبندان خدمت رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حمید بهادری، رئیس اداره اوقاف وامور خیریه نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

وی گفت: از ابتدای برپایی این موکب‌ها در نهبندان حدود یک هزار و 500 نفر در قالب 25 اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده‌های مختلف پذیرایی شدند.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه نهبندان افزود: زائران پاکستانی در این موکب‌ها با چایی و خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.

بهادری تصریح مرد: این موکب‌ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: توقف این اتوبوس‌ها در موکب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای یک وعده صبحانه و در موکب امامزاده سید علی(ع) نیز برای یک میان وعده انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه نهبندان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران هر ساله صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار پاکستانی به سمت عتبات عالیات است.

بهادری اظهار داشت: خدمت رسانی به زائران پاکستانی هر ساله در استان انجام می‌شود و امسال نیز این زوار در مسیر رفت و برگشت مهمان استان و شهرستان نهبندان خواهند بود./9314/د102/ب1

منبع: تسنیم

هادی رحیمی
ارسال نظرات