۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۲۵۱۷۲
حاجتی خبر داد؛

فعالیت ۴۵۲ گروه جهادی دانش آموزی در استان خوزستان

فعالیت ۴۵۲ گروه جهادی دانش آموزی در استان خوزستان
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از فعالیت ۴۵۲ گروه جهادی دانش آموزی در قالب گروه‌های ۵ تا ۱۵ نفری در استان خوزستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز در نشست خبری با اصحابه رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و معلم دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دانش آموزی از ۷ آبان ماه تا ۱۳ همان ماه و با استکبارستیزی به پایان می‌رسد؛ مسؤولان بسیج دانش آموزی به همراه آموزش و پرورش استان، در کنار آموزش علمی به آموزش تربیتی می‌پردازند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه اردو‌های هجرت و جهادی از سوی بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود، افزود: فلسفه برگزاری اردو‌های هجرت آن است که بسیج دانش آموزی در کنار فعالیت‌های آموزشی، همگام با آموزش و پرورش در نوسازی مدارس، به بهسازی برخی مدارس می‌پردازند.

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه ۴۵۲ گروه جهادی در استان به فعالیت می‌پردازند، اضافه کرد: این گروه‌ها در اردو‌های جهادی، به گروه‌های جهادی دانش آموزی ۵ تا ۱۵ نفره تبدیل و در حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل، به اردو‌های یک روزه، سه روزه و هفت روزه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اردو‌هایی با عنوان طرح شهید بهنام بیان داشت: در این اردو‌ها ارتباط با مسجد محل مورد هدف است تا در زمان کنونی که دانش آموزان درگیر فضای مجازی هستند، بتوانیم گام‌های اخلاقی سریعتری برای آن‌ها برداریم و با برگزاری اردو‌هایی مذهبی و زیارتی به قم و مشهدمقدس ارتباط شان را با مساجد محکم‌تر بکنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اردو‌های راهیان نور دانش آموزی خاطرنشان کرد: این اردو‌های دو روزه از آبان ماه آغاز می‌شود همچنین فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، سرود، تئاتر، مقاله نویسی، مسابقات علمی بسیاری از سوی بسیج دانش آموزی صورت می‌گیرد که رضایتمندی خانواده‌ها را در پی دارد.

سرهنگ حاجتی پیرامون برنامه‌های در نظر گرفته شده برای راهیان نور دانش آموزی عنوان داشت: اردوی دو روزه، بازدید از یادمان‌ها و یک شب برنامه رزمایشی در پادگان قالب راهیان نور دانش آموزی است که با استقبال دانش آموزان و رضایتمندی معلمان مواجه شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات