۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۲۵۷۰۰
حجت الاسلام صادقی:

تداوم اقتدار ایران اسلامی در گرو زنده بودن فرهنگ استکبار ستیزی است

تداوم اقتدار ایران اسلامی در گرو زنده بودن فرهنگ استکبار ستیزی است
حجت الاسلام صادقی تداوم اقتدار و عظمت ایران اسلامی را درگرو پویا بودن فرهنگ استکبار ستیزی در کشورمان دانست.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان، این روز را یادآور حماسه عظیم جوانان انقلابی کشورمان علیه نظام سلطه دانست.
 
وی، ملت بزرگ ایران را پرچم دار فرهنگ استبار ستیزی در جهان معرفی کرد و افزود: ایران اسلامی در سایه همین فرهنگ غنی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده و به یک قدرت عظیم و جهانی تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بنا شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از توطئه‌های دشمنان در چهل سال اخیر با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی خنثی شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در چهار دهه اخیر هر چه در توان داشت علیه ملت بزرگ ایران به کار گرفت، بیان داشت: اما این ملت با ایستادگی و مقاومت تاریخی خود درس بزرگی به دشمنان دادند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه یادآور حرکت جوانان انقلابی کشورمان در مقابله با نظام سلطه بوده است، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان پیرو خط امام خمینی (ره) به اندازه‌ای عظمت داشت که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، تسخیر لانه جاسوسی را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: این اقدام مهم جوانان انقلابی کشورمان موجب بر ملا شدن ماهیت شیطانی آمریکا در جهان شد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا را مکانی برای جاسوسی بر علیه کشور‌ها دانست و خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران اسلامی ماهیت مداخله جویانه و فریبکارانه آمریکایی‌ها را به دنیا ثابت کرد.
 
وی، سیزدهم آبان ماه را یادآور شکستی سنگین برای آمریکایی‌ها در جهان دانست و تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان نشان داد که آمریکایی‌ها در کشور‌ها به دنبال جاسوسی و کودتا هستند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که تداوم اقتدار و عظمت ایران اسلامی را درگرو پویا بودن فرهنگ استکبار ستیزی در کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی به زانو درآمده است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات