۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۶۲۴۷
استاندار مازندران:

مشی آیت الله طبرسی پرهیز از اختلافات و تقویت وفاق و همدلی بود

مشی آیت الله طبرسی پرهیز از اختلافات و تقویت وفاق و همدلی بود
حسین زادگان با اشاره به تلاش های آیت الله طبرسی در جهت توسعه استان، گفت: وی با مشی خود بستر آرامش، وفاق، همدلی و همبستگی خوبی را در مازندران ایجاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حسین زادگان، استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به خدمات چهل ساله آیت الله طبرسی در کسوت امامت جمعه ساری و نمایندگی ولی فقیه در استان، گفت: نقش این عالم وارسته در رویداد‌های مهم و بزرگ استان همواره بسیار پررنگ بوده است.
 
وی با بیان این که آیت الله طبرسی با مشی خود بستر آرامش، وفاق، همدلی و همبستگی خوبی را در مازندران ایجاد کرد، افزود: در طول دهه‌های اخیر همواره نقش علما و روحانیان در وحدت و همبستگی استان برجسته بوده است.
 
حسین زادگان با اشاره به این که آیت الله طبرسی به صورت شبانه روزی براس توسعه و پیشرفت استان تلاش می‌کردند، گفت: ایشان با تلاش‌ها و مدیریت صحیح خود یک وفاق و همدلی بسیار خوبی در مازندران ایجاد کردند.
 
استاندار مازندران با بیان این که مشی آیت الله طبرسی پرهیز از اختلافات و حاشیه سازی بود، خاطرنشان کرد: در سایه نگاه بلند آیت الله طبرسی همه سلایق و گروه‌های سیاسی در استان احساس امنیت می‌کردند.
 
وی با تأکید بر این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی در جامعه هستیم، تصریح کرد: تنها راه پیشرفت و توسعه کشور استان تقویت وفاق و همدلی در جامعه است.
 
حسین زادگان با اشاره به این که مازندران استانی است که از وجود سلایق و گروه‌های سیاسی متعددی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم از همه این سلایق و ظرفیت‌های سیاسی در جهت توسعه استان بهتر بهره گرفته شود.
 
وی با اشاره به این که دولت امسال برای رفع مشکل پسماند مازندران صد میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد پنجاه میلیون مسافر در طول سال در مازندران، رفع مشکل پسماند و زباله این استان نیازمند نگاه ویژه و ملی است.
 
حسین زادگان در ادامه سخنان خود به مسأله آزاد سازی سواحل مازندران اشاره کرد و با بیان این که با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۸۰ درصد سواحل استان در دسترس مردم قرار گرفته است، بیان داشت: هنوز بخشی از این سواحل در اختیار دستگاه‌های حکومتی است که نیازمند دستور و عنایت ویژه رهبری در جهت آزاد سازی این سواحل باقیمانده هستیم.
 
استاندار مازندران همچنین به موضوع تصویب منطقه آزاد در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل اختلافاتی که در طول سال‌ها در این خصوص وجود داشت تصویب منطقه آزاد در استان به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های صورت گرفته این مسأله در دولت طرح و تصویب شد و در انتظار تصویب آن در مجلس شورای اسلامی است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که متأسفانه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مسؤولان، مردم و حاکمیت است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وفاق و همدلی میان مردم و مسؤولان تنها راه توسعه استان است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات