۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۲۸۴۷۶

فراخوان ثبت نام در سومین همایش فارغ التحصیلان استان مازندران

فراخوان ثبت نام در سومین همایش فارغ التحصیلان استان مازندران
سومین همایش از سلسله‌همایش‌های «مهارت‌های تبلیغی» ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌های مازندران و گلستان در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین همایش از سلسله‌همایش‌های «مهارت‌های تبلیغی» ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌های مازندران و گلستان از سوی اداره دانش آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری مرکز مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام در ساری برگزار می‌شود.

با توجه به تاکید مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مبنی بر توانمندسازی تبلیغی طلاب و فارغ التحصیلان، یکی از رسالت‌های عظیم این مجموعه، آشنایی طلاب با اصول و فنون تبلیغ است که در این راستا، همایش «مهارت‌های تبلیغی» با رویکرد «توانمندی در پاسخگویی به شبهات» برگزار می‌شود.

آموزش مهارت‌های تبلیغی، برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد را می‌توان از جمله اهداف برگزاری این همایش‌ها دانست.

دو نشست قبلی این همایش در راستای مهارت‌های تبلیغی با موضوع «مهارتهای ارتباطی» و «احکام اختصاصی بانوان» در سال ۹۷ برگزار شد.

این دوره سومین نشست ویژه دانش‌آموختگان، طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌های مازندران و گلستان است که روز پنجشنبه ۲۱ آذر در حوزه علمیه حضرت نرجس سلام‌الله‌علیها در شهر ساری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند جهت ثبت نام به پیامک ارسالی معاونت فرهنگی تبلیغی پاسخ دهند و یا به صورت تلفنی با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۰۸ و پیش‌شماره ۰۲۵ از ساعت ۸ تا ۱۲ برای ثبت نام اقدام کنند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات