۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۲۲۶۱
امام جمعه الشتر:

رسالت شورای نگهبان تحقق جمهوریت و اسلامیت نظام است

رسالت شورای نگهبان تحقق جمهوریت و اسلامیت نظام است
امام جمعه الشتر از رسالت های مهم شورای نگهبان را تحقق جمهوریت و اسلامیت نظام خواند و گفت: هدف دشمن در هجمه علیه این نهاد ضربه زدن به نظام و جایگاه شورای نگهبان است.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با موضوع شورای نگهبان، بیان داشت: شورای نگهبان از جایگاه والایی برخوردار است.

وی از شورای نگهبان به عنوان شاقول تشخیص لوایح مطابق با شرع و قانون اساسی یاد کرد و افزود: با توجه به جایگاه و نقش این نهاد مهم و اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی، مورد هجمه از سوی دشمنان خارجی و مغرضان داخلی قرار می گیرد.

امام جمعه الشتر با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای نگهبان اظهار داشت: تشخیص اینکه مسیر قانونی، شرعی و دینی می رویم بر عهده شورای نگهبان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسؤولیت حفظ و تقویت نظام اسلامی با شورای نگهبان است، اظهار داشت: هجمه های دشمنان خارجی و داخلی با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه رکن دیگری از تحقق جمهوریت و اسلامیت نظام با شورای نگهبان است، خاطرنشان کرد: تخریب یا جفا به مجموعه ارزشمند شورای نگهبان به منزله تخریب شرع و قانون اساسی است.

حجت الاسلام موسوی عملکرد شورای نگهبان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان به عنوان دیده بان نظام جمهوری اسلامی همواره در برابر دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی هوشیار است.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان اظهار داشت: در انتخابات پیش رو باید به مؤلفه های انتخاب فرد اصلح توجه داشت و همواره با انتخاب شایسته نقش خود را در برگزاری انتخاباتی موفق ایفا کنیم./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات