۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۵۰۱
فرمانده سپاه کردستان:

دشمنان ‌به ‌نفوذ در بدنه نظام امید بسته‌اند

دشمنان ‌به ‌نفوذ در بدنه نظام امید بسته‌اند
فرمانده سپاه ‌استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر بحران‌های زیادی را پشت سر گذشته اما معاندان نظام هیچ‌گاه نتوانسته به ملت ایران ضربه برسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سردار سیدصادق حسینی پیش‌از ظهر امروز در همایش بصیرت‌افزایی که به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در محل تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی و نظام سلطه از انقلاب اسلامی ایران به‌شدت کینه به دل داشته و از هر طریق و ترفندی به دنبال آن است که زهرشان را بریزند.

وی با بیان اینکه دشمنان در برهه کنونی به طرح نفوذ در بدنه نظام امید بسته‌اند، افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر بحران‌های زیادی را پشت سر گذشته اما معاندان نظام هیچ‌گاه نتوانسته به ملت ایران ضربه برسانند و به اهداف پلید خود برسند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان فتنه 88 را دسیسه دشمنان خواند و تصریح کرد: مردم با صبوری و پشتیبانی از نظام و مدیریت قاطعانه رهبری مهر باطلی بر فتنه 88 زدند و اکنون هم با گذشت 10 سال بازخوانی، بازبینی و بازسازی آن حماسه تاریخی و آن روزها برای ما مهم است.

وی گفت: فتنه 88 بحث اعتراض به آراء نبود بلکه نقشه‌ای از سوی دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی بود.

سردار حسینی به فتنه‌های اخیر و دیگر برنامه‌های ترسیم شده دشمنان علیه کشور اشاره و اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در روز چهارم آبان و چهارم دی ماه امسال با برنامه از پیش تعیین‌شده و تبلیغات دروغین توسط گروهک‌ها، منافقین ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان در فضای مجازی می‌خواستند مردم را به خیابان‌ها بیاورند اما نقشه آنان خنثی و حتی یک نفر حاضر به پاسخ مثبت به اهداف شوم دشمن نشد.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن خلق حماسه ماندگار مردم در انتخابات را ندارند، خاطرنشان کرد: حوادث بعد از اجرای طرح سهمیه‌‌بندی و مدیریت سوخت، برنامه‌ریزی دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات پیش‌رو و کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بود و هم‌اکنون نیز با تبلیغات دروغین شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال ناامیدی مردم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه ایران کشوری ثروتمند و با قدرت‌های برتر اقتصادی قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی، ایران به برکت نظام و تدابیر حکیمانه رهبری به نحو شایسته و با درایت اداره می‌شود.

سردار حسینی به جایگاه کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: خدمات نظام در سطح کشور و استان کردستان برجسته و قابل مشهود است، بنابراین هه ما برای وجود حضور رهبری واحد، اسلام و مردمی همیشه در صحنه؛ همواره شکرگزار این نعمات و خدوند متعال هستیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات