۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۲۹۵۱

مرکز خیریه «زهرای مرضیه» مدرسه علمیه کوثریه افتتاح شد + فیلم

مرکز خیریه «زهرای مرضیه» مدرسه علمیه کوثریه افتتاح شد + فیلم
آیین افتتاحیه مرکز خیریه «زهرای مرضیه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در مدرسه علمیه کوثریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه مرکز خیریه «زهرای مرضیه» امروز با حضور رییس ستاد اقامه نماز در مدرسه علمیه کوثریه برگزار شد.

براساس این گزارش، این خیریه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، لولاچیان تولیت مدرسه علمیه کوثریه، فرحناز ریاضی مدیر مدرسه علمیه کوثریه، مسؤولان و معاونان حوزه علمیه افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خطاب به مسؤولان خیریه، گفت: تلاش کنید فعالیت های خیرخواهانه خود را به دور از ریا و با کسب رضایت خداوند انجام دهید.

در ادامه لولاچیان بیان داشت: خیرین و طلاب با تقویت و گسترش فعالیت های خیرخواهانه این خیریه در جهت کمک رسانی به محرومان و تهیه جهیزیه جوانان نیازمند از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

همچنین سرکار خانم فرحناز ریاضی مدیر مدرسه علمیه کوثریه، به دیدار مدیران، مدرسان و طلاب حوزه های علمیه استان تهران با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در آن دیدار 12 توصیه را متذکر شدند که یکی از آنان حضور حوزه های علمیه در عرصه خدمات اجتماعی بود.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه خواهران کوثریه برای تحقق این مطالبه رهبری اقدام به راه اندازی مرکز خیریه «زهرای مرضیه» کرد تا همزمان با ولایت حضرت زینب(س) با استمداد از این بزرگ بانو، گامی در عرصه توسعه امور نیکوکاری و مبارزه با پدیده شوم فقر بردارد./813/پ210/ب1

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات